اخبار روز

روند عملیات پروژه زائرسرای ایلامی ها در مشهد شتاب می گیرد

روند عملیات پروژه زائرسرای ایلامی ها در مشهد شتاب می گیرد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

روند عملیات پروژه زائرسرای ایلامی ها در مشهد شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا ظهر یکشنبه در نشست بررسی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد مقدس یکی از نیازهای ضروری این استان برای جامعه مخاطب است که عمدتاً از قشر مستضعف و علاقه‌مند به تشرف به زیارت امام رئوف هستند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با قدردانی از زحمات گذشته در این راستا، احداث این پروژه مهم را یک کار پسندیده معنوی و ماندگار عنوان کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، امروز این پروژه از نظر پیشرفت فیزیکی به این مرحله رسیده و یک سرمایه مادی و معنوی برای استان به شمار می‌رود.

استاندار ایلام تأکید کرد: باید از همه ظرفیت‌های استانی و کشوری برای به سرانجام رسیدن این پروژه استفاده کنیم تا هر چه سریع‌تر و با اهتمام جدی، زائر سرای ایلامیان در مشهد مقدس احداث شود.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: در این رابطه سه نفر از معاونین استانداری ایلام مأموریت پیدا کردند تا جلساتی را با جامعه مخاطب خود در این زمینه برگزار و با پیمانکاران استان، فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران استان و مدیران و پرسنل، جلساتی تشکیل و مبلغی برای کمک به این پروژه جمع آوری شد.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: در دیدار اخیر با خانواده داری چند معلول در ایلام از طریق گفتگو با یکی از خیرین استان یک منزل آپارتمانی ۸۰ متری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال برای این خانواده که در یک وضعیت اسف‌بار زندگی می‌کردند، تأمین و به آنها اهدا شد، لذا باید از چنین ظرفیت‌هایی و همچنین ظرفیت رسانه، ائمه جمعه و جماعات و افراد توانمند و تأثیرگذار استفاده کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: امیدواریم با همدلی و پشتکار همه عوامل مرتبط و تلاش‌های جهادی و با خواست خدا و این پروژه معنوی تکمیل و مورد استفاده مردم عزیز استان قرار گیرد. ️

براساس این گزارش، در این جلسه و به پیشنهاد استاندار ایلام ۴ کمیته شامل کمیته فنی، کمیته اقتصادی و منابع مالی، کمیته فرهنگی و تبلیغات و کمیته مشارکت‌های مردمی به منظور تسریع در عملیاتی شدن این پروژه تشکیل شد. ️

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا