اخبار روز

روزانه ۲ تن مرغ گرم در بیله‌سوار توزیع می‌شود

روزانه ۲ تن مرغ گرم در بیله‌سوار توزیع می‌شود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

روزانه ۲ تن مرغ گرم در بیله‌سوار توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار خالق، مهناز دولتی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: در راستای بازرسی و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در بازار، سال گذشته ۶۸۲ مورد پرونده به مبلغ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در زمینه گران فروشی، احتکار و کم فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در تأمین کالاهای اساسی و نظارت بر بازار ورود جدی دارد، تصریح کرد: در ۲ ماهه امسال ۷۶ پرونده تخلف گران فروشی، احتکار و کم فروشی با مبلغ ۲۸۳ میلیون تومان نیز به تعزیرات معرفی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بیله‌سوار از توزیع روزانه ۲ تن مرغ گرم در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با قیمت مصوب ۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان در ۲ ماهه اخیر ۱۰۰ تن مرغ گرم در مناطق محروم توزیع و ۱۵ تن مرغ منجمد نیز به قیمت ۴۳ هزار تومان در اختیار مردم قرار گرفته است.

دولتی از توزیع ۳۵ تن برنج هندی و تایلندی و ۱۵ تن شکر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با افزایش قیمت شکر از ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان به ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، در حال توزیع شکر هستیم.

وی از جریمه یک واحد مرغ فروشی و ۱۰ باب نانوایی در مورد کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت پخت در بیله‌سوار خبر داد و اضافه کرد: واحدهای متخلف نانوایی شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع معرفی خواهند شد.

دولتی همچنین ساماندهی خودروهای میوه فروشی در شهرستان بیله‌سوار را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با شناسنامه‌دار کردن این وانت‌بارها، صاحبان آنها صاحب کارت شناسایی می‌شوند تا نظارت و بازرسی بر فعالیت آنها به صورت مستقیم انجام شود.

وی همچنین نظارت بر غذاخوری‌ها، قصابی‌ها و لبنیاتی‌ها را از طریق شبکه بهداشت از سیاست‌های اصلی ستاد تنظیم بازار در شهرستان بیله‌سوار عنوان کرد و ادامه داد: طی مکاتباتی با شرکت‌های تولیدی محصولات کشاورزی قرار شد میوه‌های باغات این مجتمع‌ها در سطح شهرستان از طریق تعاون روستایی به فروش برسد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بیله‌سوار بالا بودن نرخ میوه در این شهرستان را مغایر با قیمت سایر شهرستان‌ها اعلام کرد و گفت: با ساماندهی میوه فروشی‌ها تفاوت قیمت را به حداقل می‌رسانیم تا میوه در فصل بهار و تابستان با قیمت منصفانه به دست مردم برسد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا