اقتصاد

رشد ۱۸۳۵۹ واحدی شاخص کل بورس و زدن رکورد جدید/تقاضا درخودرویی‌ها

رشد ۱۸۳۵۹ واحدی شاخص کل بورس و زدن رکورد جدید/تقاضا درخودرویی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۸۳۵۹ واحدی توانست به جایگاه ۲ میلیون و ۱۳۷ هزار واحد برسد و سقف جدیدی را ایجاد کند، شاخص کل فعلاً به صورت آرام و مستمر در حال رشد بوده و در حال زدن رکوردهای پی در پی است.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بهترین سناریو برای شاخص کل بورس همین رشد آرام و پیوسته است، ارزش معاملات خرد اما نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومانی همراه شده که در صورت استمرار کاهش ارزش معاملات می‌توان شاهد نوسان شاخص در همین محدوده بود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

برآیند ورود و خروج پول هوشمند در معاملات امروز بازار سرمایه به میزان ۴۶۱ میلیارد تومان بود، ۳۰۸ نماد مثبت، ۲۶۲ نماد صف خرید، ۷۶ نماد منفی و تنها ۷ نماد در وضعیت صف فروش بودند.

ارزش صف‌های خرید ۱,۱۶۸ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۲۷۲ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۱۶ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۵ میلیارد تومان قرار دارد.

امروز خبر افزایش قیمت رسمی خودرو علنی شده و از این محل خودرویی‌ها با تقاضا مواجه شدند، بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۱,۵۳۰ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های فلزات اساسی با ارزش معاملات ۹۸۰ میلیارد تومان (۱ برابر میانگین هفتگی) و بانکی با ارزش معاملات ۹۲۷ میلیارد تومان (۱.۳ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا