سلامت

راز کاهش کمردرد فیبرومیالژیا

راز کاهش کمردرد فیبرومیالژیا

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

راز کاهش کمردرد فیبرومیالژیا

The Secret for Easing Fibromyalgia Back Pain

اگرچه سطوح درد و احساسات متفاوت است، فیبرومیالژیا مانند هیچ نوع دیگری از شرایط درد مزمن نیست. اگر فیبرومیالژیا دارید، ممکن است درد خود را عمیق، دردناک و گسترده توصیف کنید. در عضلات و مفاصل خود احساس ناراحتی می کنید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

اما اگر کمردرد فیبرومیالژیا دارید چه؟ ممکن است نقاط حساس در پشت وجود داشته باشد که حساسیت بیشتری دارند. همچنین می‌توانید کمردرد فیبرومیالژیا را ناشی از یک بیماری زمینه‌ای مانند اسپوندیلیت آنکیلوزانداشته باشید. >، نوعی آرتریت است که ستون فقرات را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث درد کمر می شود.

در Interventional Pain Associates در آستین، تگزاس، متخصص مدیریت درد ما، دکتر ساروش سلیمی متخصص در یافتن علت اصلی درد فیبرومیالژیا و کمک به بیماران خود برای تسکین است.

در اینجا، می‌خواهیم در مورد کمردرد فیبرومیالژیا و کارهایی که می‌توانید برای کاهش این ناراحتی انجام دهید، صحبت کنیم.

فیبرومیالژیا و نقاط حساس

فیبرومیالژیا باعث درد در سراسر بدن می‌شود. شما این ناراحتی را در عمق عضلات و مفاصل خود احساس می کنید. اما می توانید نواحی حساسی نیز در قسمت های مختلف بدن خود داشته باشید.

این نقاط حساس باعث درد بیشتر در سطح می‌شوند – ناراحتی که دقیقاً در زیر پوست، معمولاً در اطراف مفاصل احساس می‌کنید. این نواحی حساس کوچک هستند، اما هنگام فشار دادن باعث تیراندازی و احساس شدید می شوند.

مشخص نیست چه چیزی باعث این نقاط حساس می‌شود، اما معمولاً در همان نواحی عمومی بدن، از جمله پشت. و به صورت جفت متقارن رخ می دهند. اگر کمردرد فیبرومیالژیا از یک نقطه حساس دارید، ممکن است درد شما بر دو نقطه در دو طرف ستون فقرات در قسمت میانی تا پایین کمر تأثیر بگذارد.

فیبرومیالژیا و اسپوندیلیت آنکیلوزان

برای افراد مبتلا به فیبرومیالژیا غیرمعمول نیست که شرایطی همزمان داشته باشند. در صورت ابتلا به بیماری روماتیسمی، که وضعیتی است که مفاصل، ماهیچه‌ها، رباط‌ها یا تاندون‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به فیبرومیالژیا هستید.

اسپوندیلیت آنکیلوزان یک بیماری روماتیسمی است که باعث التهاب مفاصل و رباط در ستون فقرات می شود. این وضعیت باعث کمردرد و سفتی می شود، ناراحتی که مستقیماً به فیبرومیالژیا مربوط نمی شود، اما منبع بالقوه کمردرد شماست.

تسکین کمردرد فیبرومیالژیا

راز کاهش کمردرد فیبرومیالژیا در یافتن منبع درد است. ما رویکردی جامع برای فیبرومیالژیا شما اتخاذ می‌کنیم و برنامه‌ای ایجاد می‌کنیم که تمام بدن شما را درمان می‌کند، نه فقط درد شما.

با این حال، وقتی صحبت از فیبرومیالژیا به میان می‌آید، بیشترین موفقیت را با تمرکز بر یافتن علت اصلی درد شما می‌یابیم. سپس از ترکیبی از درمان ها برای کاهش درد و بهبود سلامت کلی شما استفاده می کنیم.

راز ما برای کاهش فیبرومیالژیا شامل موارد زیر است:

برای کاهش کمردرد فیبرومیالژیا، باید علت اصلی را تعیین کنیم. این نه تنها به کمر شما کمک می کند، بلکه برای درد در سراسر بدن شما نیز مفید است.

فیبرومیالژیا یک وضعیت درد پیچیده است. اگر درد فیبرومیالژیا دارید که کمر یا هر قسمت دیگری از بدن شما را تحت تاثیر قرار می دهد، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تسکین پیدا کنید. با دفتر ما تماس بگیرید یا روی دکمه «رزرو آنلاین» کلیک کنید تا امروز وقت بگیرید.

توجه در صورتی که در مطلب کلمه ای یا حروفی بکار رفته و باعث آزرده خاطر شما شده به ما اطلاع بدید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا