ورزش

دو دلیل توافق نکردن با «سانچز»/قلعه‌نویی چگونه سرمربی تیم ملی شد؟

دو دلیل توافق نکردن با «سانچز»/قلعه‌نویی چگونه سرمربی تیم ملی شد؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دو دلیل توافق نکردن با «سانچز»/قلعه‌نویی چگونه سرمربی تیم ملی شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج شامگاه امروز یکشنبه و پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: ما از ابتدا هم گفتیم که گزینه‌های فدراسیون هم داخلی است و هم خارجی. دوستان ما با آقای سانچز صحبت کردند. ایشان مربی قابل قبولی بود که پولش را می‌توانستیم از طریق قطر بدهیم چون با این کشور توافق کرده بودیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی گفت: برای توافق نهایی دو اختلاف با سانچز داشتیم. یکی درخواست ایشان برای قرارداد چهار ساله بود که ما نپذیرفتیم و دوم هم بحث عدد و رقم بود که ما نمی‌خواستیم با رقم مد نظر ایشان موافقت کنیم.

وی در مورد این که قلعه نویی انصراف داده بود چگونه به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد گفت: ایشان چهره شناخته شده ای هستند و نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند. ضمن احترام به بقیه مربیان در نهایت تصمیم گرفتیم آقای قلعه نویی سرمربی تیم ملی شوند.

تاج تاکید کرد: امیدوارم قلعه نویی بتواند به کمک بازیکنان، باشگاه‌ها و حمایت رسانه‌ها در تیم ملی ایران موفق باشد.

وی در مورد قرارداد قلعه نویی که عنوان شده نصف رقم قرارداد مربیان خارجی است، گفت: عدد و رقم را الان لازم نیست صحبت کنیم. شاید بعداً در موردش حرف زدیم.

مهدی تاج در مورد این که برای مراسم معارفه سرمربی تیم ملی در ایران نیست گفت: عصر یکشنبه ویدئو کنفرانس کردیم و آقای قلعه نویی دو ساعت در مورد برنامه‌هایش برای تیم ملی توضیح داد و گفت که برای پوست اندازی و موفقیت تیم ملی چه برنامه‌ای دارد.

وی در مورد دستیاران امیر قلعه نویی گفت: ایشان یک دستیار خارجی و دو دستیار ایرانی را معرفی کردند که خودشان در این مورد صحبت خواهند کرد.

مهدی تاج در مورد برکناری دبیرکل فدراسیون هم گفت: این خبر درستی نیست و چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

رئیس فدراسیون فوتبال از اعزام تعدادی مسئولان فدراسیون به قطر برای شرکت در دور آموزشی سیستم ویدیویی داوری خبر داد و گفت: قطری ها هم برای راه اندازی VAR در فوتبال ایران کمک زیادی کرده اند و بعد از آموزشی که مدیران فدراسیون خواهند دید، داوران هم دوره آموزشی خواهند داشت.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا