تعبیر خواب

دور انداختن چیزی در خواب

دور ریختن زباله
دیدن دور ریختن زباله به این معنی است که متوجه خواهید شد که یکی از عزیزان با شما ناصادق است. شما مدت زیادی است که در وفاداری آنها شک دارید، اما نمی خواستید به خودتان اعتراف کنید که شریک زندگی تان به شما خیانت می کند. حتی اگر همه چیز به آن اشاره می کرد، شما فقط زمانی واکنش نشان خواهید داد که دلیل محکمی پیدا کنید. شما آنها را از زندگی خود حذف خواهید کرد و یک بار برای همیشه به آن داستان پایان می دهید. در ابتدا می ترسید که نتوانید تنها باشید، اما زندگی شما بهتر از قبل خواهد شد.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دور انداختن پول
دیدن دور انداختن پول در خواب به این معنی است که شما ناامن هستید. شما این تصور را دارید که دوستانتان فقط زمانی با شما تماس می گیرند که به چیزی از شما نیاز داشته باشند. اگر ثروتمند باشید، می ترسید که فقط به خاطر پول شما با شما معاشرت کنند. در مورد شریک زندگی خود نیز همین افکار را خواهید داشت، بنابراین ممکن است تصمیم بگیرید که او را آزمایش کنید تا نیت واقعی آنها را ببینید.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

دور انداختن مروارید
دور انداختن مروارید در خواب به شما هشدار می دهد که قدر وفاداری کسی را نخواهید داشت. این امکان وجود دارد که دوستی را که در زمانی که بیشتر به آن نیاز داشتید با شما بوده، بدیهی بدانید. شما به شایعات اثبات نشده اعتقاد خواهید داشت که دوستی شما را از بین می برد. وقتی متوجه می شوید که اشتباه کرده اید، آسیب از قبل وارد شده است.

دور انداختن عکس ها
اگر عکس های خود را دور می اندازید در خواب به این معنی است که به طور کلی از ظاهر یا زندگی خود ناراضی هستید. شما تصمیمات خاصی را به خاطر افراد دیگر گرفته اید، اما اکنون می دانید که آنها کاملا اشتباه بوده اند. از سوی دیگر، ممکن است بخواهید چیزی را در خود تغییر دهید، مثلاً کاهش یا افزایش وزن، اما به نتیجه نمی‌رسید. به جای گریه بر سرنوشت خود، در نهایت باید مسئولیت اعمال خود را بر عهده بگیرید و واقعاً سعی کنید چیزی را تغییر دهید.

خواب دیدن عکس‌های شخص دیگری به این معنی است که صاحب آن عکس‌ها شما را ناامید می‌کند. این امکان وجود دارد که آنها از کمک به شما امتناع کنند یا به شما توصیه کنند که کاری را انجام دهید که ممکن است ضرر بیشتری به شما برساند تا خیر. به هر حال، متوجه خواهید شد که آنها آن چیزی نیستند که فکر می کردید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این احتمال وجود دارد که شما آنها را بیش از حد ایده آل کرده اید و آنها تغییر نکرده اند، اما همانطور که همیشه بوده اند باقی مانده اند.

دور انداختن عکس‌های غریبه به این معنی است که می‌توانید با کسی ملاقات کنید که با نگرش و طرز فکرش شما را مجذوب خود کند. همه چیزهایی را که ندارید در آنها خواهید دید، بنابراین متوجه خواهید شد که معاشرت با آنها می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

خواب دیدن افرادی که عکس ها را دور می اندازند به این معنی است که باید مراقب دهان خود باشید. شما توسط افرادی احاطه شده اید که می توانند به شما آسیب برسانند، فقط به این دلیل که به آنها فرصت داده اید. در مورد رازها و برنامه ها فقط با افرادی صحبت کنید که واقعاً به آنها اعتماد دارید و مطمئن شوید که به کسی دلیلی برای آزار دادن خود نمی دهید.

دور انداختن کارت ها
خوابی که در آن کارت ها را دور می اندازید، نمادی از آرزوهای برآورده نشده در رابطه با زندگی عاشقانه شما است. شما به کسی فکر می کنید که برای مدت طولانی جذب او شده اید. شما در مورد اینکه آنها به شما نزدیک می شوند و مکالمه ای را آغاز می کنند که می تواند به چیزی بیشتر تبدیل شود خیال پردازی می کنید. شما از انجام اولین حرکت می ترسید، زیرا آنها می توانند شما را رد کنند. همچنین ممکن است باور داشته باشید که آنها از لیگ شما خارج شده اند و شانس شما بسیار کم است. با این حال، تا زمانی که تلاش نکنید متوجه نخواهید شد.

اگر شخص دیگری را در خواب دیدید که کارت را دور می اندازد، این احتمال وجود دارد که شریک زندگی تان چیزی را به شما اعتراف کند که شما را شوکه کند. احتمالاً مربوط به اشتباهی از گذشته است که آنها از شما پنهان می کردند، زیرا می ترسیدند اگر روزی پاک شدند شما را از دست بدهند. با این حال، اجازه نخواهید داد که آن چیزها رابطه شما را از بین ببرد، اما سعی کنید دفعه بعد که با هم مشاجره کردید به آن اشاره نکنید.

دور انداختن غذا
دیدن دور ریختن غذا به این معنی است که از فقر می ترسید. شما دائماً در تلاش هستید تا به اندازه کافی پول به دست آورید تا چیزی کم نداشته باشید. شما سعی می کنید هر دلار را عاقلانه خرج کنید و در مورد پول تصمیمات تکانشی نمی گیرید. برای شما مهم است که بدانید در هر لحظه پول نقد کافی دارید، اما نمی خواهید آن را قرض دهید یا قرض بگیرید، زیرا می ترسید که نتوانید آن را پس دهید یا دیگران نخواهند. برای پس دادن شما

اگر شخص دیگری در خواب شما غذا را دور می اندازد، به این معنی است که در آینده ای نزدیک با دوره ای پرتلاطم و پر از چالش روبرو خواهید شد. شما باید با مشکلات زیادی روبرو شوید و تنها در صورتی از شر آنها خلاص خواهید شد که تصمیم بگیرید عاقلانه حرکات خود را انجام دهید. فقط به شهود خود اعتماد نکنید، بلکه در مورد همه احتمالات تحقیق کنید. این امکان وجود دارد که مجبور شوید در مورد برخی موارد از همکاران یا همکاران کمک بخواهید، پس زیاد مغرور نباشید و از آنها بخواهید که در کنار شما بایستند.

دور ریختن خاکستر
دیدن خاکستر دور ریختن در خواب به این معنی است که برای خوشحال کردن کسی تلاش خواهید کرد. شما تلاش زیادی می کنید تا خانواده و دوستانتان به شما افتخار کنند. برای شما شاد کردن آنها مهمتر از دستیابی به منافع مادی است. به همین دلیل است که همیشه هدیه می دهید، در عوض چیزی برای خود می خرید. این ویژگی شما در بین دوستانتان قابل قدردانی است، اما باید بدانید که همیشه نمی توانید بیشتر از درآمدتان خرج کنید.

خواب دیدن اینکه شخص دیگری خاکستر را دور می اندازد به این معنی است که تلاش شما نتیجه نمی دهد. این امکان وجود دارد که زمان و کار زیادی را به کاری اختصاص داده باشید که فکر می کردید امنیت مادی را برای شما به ارمغان می آورد. شما قمار نکردید، اما تمام دانش و توانایی خود را در آن سرمایه گذاری کرده اید. با این حال، در آینده نزدیک، این کار نتیجه ای نخواهد داشت. اجازه ندهید که شما را دلسرد کند، اما راه دیگری برای تحقق ایده های خود پیدا کنید.

دور انداختن پرها
دیدن پرها در خواب به این معنی است که فرد مورد علاقه شما از خبرهای خوشایند خوشحال خواهد شد. همچنین ممکن است با هم به یک سفر بروید و متوجه شوید که بیشتر از همیشه به هم نزدیک شده اید. خوشحال خواهید شد که شخصی را در کنار خود داشته باشید که بتوانید به او اعتماد کنید، به خصوص اگر شخصی در گذشته عمیقاً شما را ناامید کرده باشد. این رابطه لزومی ندارد که یک رابطه عاشقانه ایجاد کند، اما قطعا دوستی شما را تقویت می کند.

خوابی که در آن می بینید که افراد دیگری پرها را دور می اندازند به این معنی است که شخصی سعی خواهد کرد شما را فریب دهد یا فریب دهد. احتمالاً این فرصت را خواهید داشت که با فردی که به عنوان یک مشکل ساز شناخته می شود صحبت کنید. آنها به شما پیشنهاد می کنند که با هم تجارتی را شروع کنید و می گویند که هیچ ریسکی در کار نیست. اگر فکر می کنید ایده آنها خوب است، حتی برای یک ثانیه، به زودی متوجه خواهید شد که با چه کسی صحبت می کنید، بنابراین اجازه نمی دهید آنها شما را تحت فشار قرار دهند تا تصمیم بدی بگیرید.

دیدن بمب پرتاب در خواب
پرتاب بمب در خواب نماد شادی است. ممکن است خبرهای خوبی بشنوید یا اتفاق شادی مانند عروسی، بارداری یا نوزادی در خانواده برای شما بیفتد. به هر حال دلیلی برای جشن گرفتن با عزیزانتان خواهید داشت.

دیدن دیگران در حال پرتاب بمب
اگر در خواب ببینید که شخص دیگری در حال پرتاب بمب است، بیانگر آن است که مشتاقانه منتظر موفقیت کسی خواهید بود. یکی از آشنایان شما فارغ التحصیل می شود، شغلی پیدا می کند یا پیشرفت شغلی می کند. با توجه به اینکه شما حسود یا بیهوده نیستید، واقعاً منتظر موفقیت آن شخص خواهید بود و صادقانه به او تبریک می‌گویید.

دیدن ترقه در خواب پرتاب
ترقه در خواب تعبیر مثبت دارد. رئیس شما ممکن است حقوق شما را افزایش دهد، یا برای تلاش و کار سختی که برای کار خود انجام می دهید، یک چک محرک دریافت خواهید کرد. احتمال دیگر این است که در یک بازی شانسی برنده جایزه شوید یا چیزی را به ارث ببرید.

دیدن دیگران در حال پرتاب ترقه
وقتی می بینید که شخص دیگری در حال پرتاب ترقه است، بیانگر آن است که یک جوان روحیه شما را روشن می کند. احتمالاً در دوره بعدی با بچه ها معاشرت خواهید کرد که به شما احساس خوبی می دهد. امکان دیگر این است که دانش، مهارت و تجربه خود را با یک همکار جوان تر به اشتراک بگذارید. از دیدن اینکه آنها واقعاً می خواهند چیز جدیدی یاد بگیرند و پیشرفت کنند خوشحال خواهید شد.

دیدن خاک در چشمان کسی
اگر خواب ببنید که در چشمان کسی خاک می ریزید، بیانگر این است که به خود شک دارید. شما دانش گسترده ای دارید اما اعتماد به نفس کافی برای استفاده از آن را ندارید. شما انتظار دارید دیگران شما را به خاطر کار روی خودتان بشناسند و به شما پاداش دهند. با این حال، باید بیشتر تلاش کنید و با ناامنی ها کنار بیایید تا دیده شوید و هر چه می توانید و می دانید را به فعلیت برسانید.

خواب دیدن کسی که در چشمان شما خاک می اندازد
وقتی در خواب کسی را می بینید که در چشمان شما خاک می اندازد، به این معنی است که نگران آینده عزیزتان هستید. یکی از اعضای خانواده یا دوست شما با یک بحران مواجه است و شما نمی دانید چگونه کمک کنید. لازم نیست اهمیت عشق و حمایتی را که ارائه می کنید نادیده بگیرید زیرا گاهی اوقات بسیار مهم هستند.

خواب دیدن دور انداختن خاطراتتان
دور انداختن خاطرات در خواب بیانگر این است که زمان آن فرا رسیده است که به آینده روی آورید و دیگر به گذشته نگاه نکنید. گذشته می تواند درس های زیادی به آدم بدهد، اما شما نمی توانید در آن زندگی کنید. شما باید هم خوب و هم بد را پشت سر بگذارید و برای داشتن آینده ای زیبا کار کنید.

خواب دیدن لباس‌های کهنه دور انداختن
اگر در خواب ببینید لباس‌های کهنه را دور می‌اندازید، بیانگر آن است که آرزوی تغییر دارید. احتمالاً از شغلی که انجام می دهید یا محیطی که در آن زندگی می کنید خسته شده اید و احساس خوبی ندارید. فقط در صورت تلاش برای تغییر چیزی متوجه خواهید شد که آیا تصمیم درستی گرفته اید یا نه. باید به خاطر داشته باشید که پشیمانی از انجام کاری بهتر از انجام ندادن آن از روی ترس است.

خواب دیدن اشیاء در اطراف خانه یا آپارتمان خود
اگر در خواب ببینید که چیزهایی را در اطراف خانه یا آپارتمان خود پرتاب می کنید، نمادی از سرخوردگی سرکوب شده است. احتمالاً شخصی به شما توهین کرده یا به شما صدمه زده است و شما واکنش مناسبی نشان نداده اید. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید، پس به آن توجه نکنید، اما دفعه بعد کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید.

خواب دیدن افرادی که چیزهای دیگری را در خانه پرت می کنند
این خواب نشان می دهد که دو نفر که به طور سطحی می شناسید شما را در موقعیت ناخوشایندی قرار می دهند. آنها ممکن است جلوی شما بحث کنند یا یکدیگر را مسخره کنند. آنها از شما می خواهند طرفی را انتخاب کنید، اما نمی توانید اجازه دهید که شما را به درگیری خود بکشانند. بهتر است فوراً بگویید که نمی خواهید بخشی از مشکل آنها باشید.

خواب دیدن اینکه وسایل شخص دیگری را دور انداخته اید
دور انداختن وسایل شخص دیگری در خواب به این معنی است که شما از دست کسی عصبانی هستید اما آن را نگفته اید. اگر در مورد کسی صحبت می کنیم که شما به خوبی می شناسید، نیازی به استرس ندارید. شما می توانید آشکارا به آن شخص بگویید که چه کاری برای آزار شما انجام داده است تا مشکل را راحت تر حل کنید.

پرتاب تور ماهیگیری
این خواب بیانگر این است که سخت کوشی شما نتیجه خواهد داد.

معانی رویاها می توانند تعابیر ساده تری داشته باشند. اگر اخیراً چیزی را دور انداخته اید، روی شما تأثیر گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا