اخبار روز

دشمن در جنگ ترکیبی باورهای ما را هدف قرار داده است

دشمن در جنگ ترکیبی باورهای ما را هدف قرار داده است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دشمن در جنگ ترکیبی باورهای ما را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری خالق، سید علی احمدزاده در یادواره شهدای فتح المبین در یاسوج، افزود: برای اینکه در صحنه بمانیم و قدرتمان را حفظ کنیم، نباید اجازه دهیم مواضع قدرت ما که ولایت فقیه، سپاه، اعتقادات، شهدا و خانواده شهدا است توسط دشمن هدف قرار بگیرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی ابراز داشت: دشمن در جنگ ترکیبی باورهای ما را هدف قرار داده است و علیه سپاه و رهبری تبلیغات می‌کنند و نیروی خدوم انتظامی را شهید می‌کنند لذا حواسمان به مواضع قدرتمان باشد.

وی با بیان اینکه رزمندگان و خانواده‌های شهدا مواضع قدرت ما هستند عنوان کرد: ما بر اساس این مواضع قدرت در صحنه هستیم و اگر از این مواضع غافل شویم از صحنه خارج شده ایم.

احمدزاده خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات بیت المقدس آزد سازی خرمشهر ۴۳ شهید تقدیم کرد که به روح همه این شهیدان والامقام درود می‌فرستیم.

استاندار اظهار داشت: زمانی که دنیا در جهالت بود و انقلاب‌های کمونیستی و دین زدایی در جهان مثل انقلاب فرانسه، چین و شوروی حاکم بودند و منکر خدا، عبادت و دین بودند، یک مرد الهی به پا خواست و مردمی که خداجویی در فطرت آنها بود امام بزرگوار را همراهی کردند.

وی اظهار داشت: کسانی که توانایی دیدن شکل‌گیری یک حکومت الهی و خدایی را نداشتند، علیه انقلاب اسلامی جنگ تمام عیار به راه انداختند.

دشمن در جنگ ترکیبی باورهای ما را هدف قرار داده است

احمدزاده بیان کرد: جنگ هشت ساله تنها جنگ عراق علیه ما نبود، بلکه جنگ تمام قدرت‌های دنیا برعلیه انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس جنگ تفکر جهانی علیه یک حرکت توحیدی بود، افزود: قدرت‌های جهان تلاش می‌کردند در این جنگ اجازه ندهند مردم حکومت توحیدی و الهی داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه در هشت ساله دفاع مقدس شرق و غرب در کنار هم قرار گرفتند تا یک جریان الهی و توحیدی در دنیا شکل نگیرد، گفت: برای تشکیل حکومت دینی و الهی، نیازمند این باور بودیم که از جنگ، زمین گیر شدن و کشته شدن در راه خدا هراسی نداشته باشیم که در میان رزمندگان ما این باور وجود داشت.

وی با بیان اینکه، فتح خرمشهر با افرادی که از جان و مال و زندگی خود گذشتند میسر شد، اظهار داشت: با این افراد فتح خرمشهر را انجام دادیم و کمر قدرت دشمن و هیمنه قدرت او را شکستیم.  

احمدزاده بیان کرد: خرمشهر مرکز قدرت دشمن بود، اما ما کمر و هیمنه دشمن را شکستیم و عقب نشینی‌های دشمن نقطه آغاز پیروزهای رزمندگان ایران اسلامی در برابر دشمن تا دندان مسلح بود.

استاندار با بیان اینکه مراکز و مواضع قدرتی داریم که باید حفظ شود، گفت: دشمن تلاش می‌کند مواضع قدرت ما را از بین ببرد، شعار می‌دهد تا به قدرت بلامنازعه ما که ولایت فقیه است آسیب برساند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا