اخبار روز

دشمن اعتقادات دانش‌آموزان را مورد هدف قرار داده است

دشمن اعتقادات دانش‌آموزان را مورد هدف قرار داده است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دشمن اعتقادات دانش‌آموزان را مورد هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی صبح یکشنبه در نشست مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد اظهار کرد: سوالات و ابهامات در میان هر قشر متفاوت است و باید به درستی احصا و به موقع پاسخ داده شود چون جهاد تبیین فقط سخنرانی نیست بلکه اردوهای پیشرفت، راهیان نور، کرسی‌های آزاد اندیشی و زنگ گفت و گو هم جزئی از آنهاست.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایجاد شبکه صالحین کار بزرگی است که یک دهه سابقه دارد و پای کار آن هستیم و اعتلای شبکه تربیتی صالحین شامل تشکیل تکمیل و تقویت شبکه صالحین و تکمیل شبکه مدیریتی بسیج از بُعد تربیت است و در این راستا تربیت هشت میلیون جوان مؤمن انقلابی پای کار به عنوان نقطه کانونی تشکیلات مردم پایه بسیج هدف‌گذاری شده است.

وی با اشاره به موضوع جهاد تبیین نیز گفت: این یک طرح ملی با پرچمداری بسیج و سپاه است تا با کمک نمایندگان ولی فقیه و استانداران عملیاتی شود و منحصر به بسیجیان نیست و باید جمعیت زیادی از مردم تحت پوشش قرار گیرند.

سلیمانی افزود: علاوه بر جهاد تبیین، در عرصه جهاد خدمت رسانی و امیدآفرینی هم کارهای مختلفی در همکاری با دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است و باید گسترش یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌ادامه داد: در فتنه آمریکایی – صهیونیستی پارسال ثبات قدم و عدم تزلزل بسیجیان مشاهده شد که مرهون تلاش دست اندرکاران این عرصه در تربیت جوانان بسیجی است و ریزشی در بسیج مشاهده نشد که این موضوع نشانگر درستی مسیر است و باید در تثبیت آن تلاش شود.

وی گفت: استقبال از فعالیت‌های معنوی و قرآنی رو به افزایش است. پارسال ۱۱۸ هزار نفر در مسابقات قرآنی بسیج شرکت کردند که در هیچ رویکرد و برنامه قرآنی سابقه نداشته است و امسال می‌خواهیم برنامه‌های قرآنی را بیشتر گسترش دهیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا