حوادث

دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر نفت مسجدسلیمان/ بازداشت ۲ عضو فعال یک فرقه ضاله

دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر نفت مسجدسلیمان/ بازداشت ۲ عضو فعال یک فرقه ضاله

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دستگیری یکی از عوامل قتل لیدر نفت مسجدسلیمان/ بازداشت ۲ عضو فعال یک فرقه ضاله

به گزارش خبرگزاری خالق از اهواز، به نقل از دادگستری خوزستان، رحمان بن‌سعید بیان‌کرد: بامداد چهارشنبه دهم خردادماه جاری، یک فقره تیراندازی توسط 2 نفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان صورت گرفت که طی آن چهار نفر زخمی شدند و یک نفر از آنان ( لیدر تیم نفت مسجد سلیمان) به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: باتوجه به نزاع صورت گرفته در یک شب قبل از این حادثه، 2 نفر متهم دستگیر شدند که با انجام تحقیقات از آنان، عوامل اصلی این قتل شناسایی و یک نفر از آنان که راننده موتورسیکلت بود، دستگیر شد.

بن‌سعید گفت: متهم اصلی پرونده متواری است و تلاش برای شناسایی محل اختفا و دستگیری وی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان اظهار کرد: متهم دستگیر شده، انگیزه آنان از تیراندازی، نزاع شب قبل از حادثه و انجام اقدام تلافی‌جویانه اعلان کرده است و هیچ خصومت قبلی با مقتول نداشته‌اند.

بن‌سعید با بیان اینکه تحقیقات در این خصوص ادامه دارد، گفت: مردم استان باید بدانند ضمن این که استفاده از سلاح می‌تواند به وقایع ناخوشایند این‌چنینی ختم شود، حمل هرگونه سلاح غیرمجاز و استفاده از آن نیز جرم تلقی شده و در قانون برای آن مجازات در نظر گرفته شده است.

دستگیری 2 عضو فعال یک فرقه ضاله در مسجد سلیمان

بن‌سعید در خبری دیگر بیان‌کرد: گزارش‌های مردمی از فعالیت اعضای یک فرقه ضاله دریافت شد و دستور قضایی برای بازرسی از محل صادر و 2 عضو این فرقه که با استفاده از درج نمادهای شیطان پرستی بر بدن مشتریان خود، اقدام به تبلیغات این فرقه می‌کردند نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: تعدادی اسلحه و نارنجک دست‌ساز، سلاح سرد، مواد مخدر و وسایل استعمال آن، وسایل خالکوبی و نمادهای شیطان پرستی متعدد، کشف و ضبط شد.

بن‌سعید گفت: همچنین اقدام به اشاعه فحشا و رفتارهای ناپسند در فضای مجازی و واقعی و مداخله در قاچاق اشیاء عتیقه از دیگر اتهامات این افراد است که تحقیقات برای بررسی این اتهامات و ارتباط آنان با سایر افراد احتمالی این فرقه آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: بدعت‌گذاری و تحریف در دین اسلام و یا ارتکاب هر فعالیت آموزشی و یا تبلیغاتی انحرافی دیگر در فضای واقعی و مجازی یا ایجاد تسلط روانی و جسمی بر انسان در قالب فرقه یا هر گروه مجرمانه سازمان یافته دیگر جرم محسوب می‌شود که قانون بر اساس درجه جرم صورت گرفته، مجازات حد، حبس، جزای نقدی و محرومیت از حقوق اجتماعی درنظر گرفته است.

انتهای پیام/735/.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا