اخبار روز

دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی

دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی

به گزارش خبرگزاری خالق، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهارداشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس از فعالیت غیر مجاز یک دفتر هواپیمایی در محدوده خیابان شریعتی تهران شدند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مدیر عامل این دفتر هواپیمایی شناسایی شد و در ادامه مأموران به دست آوردند این دفتر با رصدهای روزانه ارز اقدام به خرید ارز از بازار و احتکار ارزهای خارجی در دفتر هواپیمایی می‌کنند.

سرهنگ بهرامی ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به دفتر هواپیمایی مراجعه و ضمن دستگیری مدیر عامل این نمایندگی در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۶۷۴ هزار ۴۵۱ واحد انواع ارزهای خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اضافه کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشت روزانه ۲۰۰ هزار دلار یا ارزهای خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرده است.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارزهای کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

به گفته سرهنگ بهرامی با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا