اخبار روز

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نیم میلیون دلاری در میرداماد

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نیم میلیون دلاری در میرداماد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نیم میلیون دلاری در میرداماد

به گزارش خبرگزاری خالق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منجر به تیراندازی به ارزش ۵۶۰ هزار دلار در خیابان میرداماد تهران به اداره یکم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند که با بررسی‌های کارآگاهی مشخص شد، کارکنان صرافی شامل یک زن و دو مرد با خودرویی در حال انتقال یک کیف پول به مبلغ ۵۶۰ هزار دلار بودند که راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت NS سفید رنگ مسلح به دو قبضه سلاح کمری، به سمت آنها هجوم برده و در حالی که خودرو در ترافیک سنگین قرار داشته و از حرکت باز ایستاده بوده با شلیک چندین گلوله به شیشه‌های خودرو اقدام به سرقت کیف حاوی مبلغ ۵۶۰ هزار دلار کرده و متواری شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه زن جوان در این حادثه از ناحیه دست به شدت مجروح شده بود، عنوان کرد: این کیف قرار بود توسط کارمندان شرکت مبادلات ارزی به دست یک صرافی در خیابان میرداماد برسد که کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی پی بردند، یکی از کارمندان شرکت پس از این سرقت مسلحانه به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی متوجه شدند، کارمند شرکت با همدستی ۲ تن دیگر از دوستان خود اقدام به این سرقت مسلحانه کرده اما یکی از آنها به کشور همسایه فرار کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه کارمند شرکت و یکی از همدستان وی را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از کارمندان صرافی اعتراف کردند همچنین مقداری از پول‌های مسروقه و ۲ خودرو لوکس که با دلارهای سرقتی خریداری شده بود، کشف شده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان برای استرداد دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا