ورزش

در یک سال و نیم اخیر دور هم جمع نشده بودیم/ داور ورق را برگرداند!

در یک سال و نیم اخیر دور هم جمع نشده بودیم/ داور ورق را برگرداند!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

در یک سال و نیم اخیر دور هم جمع نشده بودیم/ داور ورق را برگرداند!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه به مصاف کنیا رفت و با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

در این بازی که در ورزشگاه آزادی و با حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر برگزار شد، مایکل اولونگا (۵۱) برای تیم ملی کنیا و محمد محبی (۷۶) و رامین رضائیان (۸۴) برای تیم ملی ایران گل زدند.

انگین فیرات در پایان دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کنیا مقابل ایران گفت: در یک سال و نیم اخیر بازی نکرده بودیم و دور هم جمع نشده بودیم. خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار در تیم ملی حضور داشتند.

وی در ادامه تحلیلش از دیدار برابر ایران گفت: انتظار داشتیم مشکلاتی در کنترل توپ و حفظ بازی داشته باشیم چون در یک سال و نیم اخیر بازی نکرده بودیم. مدت زمان بسیاری است که به خاطر مسائل مربوط به کووید مقابل هواداران بازی نکرده بودیم. موقعی که می‌خواستیم به ایران بیاییم، مشکلات خودمان را می‌دانستیم.

دستیار سابق علی دایی که با فوتبال ایران آشنایی داشت ادامه داد: می‌دانستیم ایران تیم قدرتمندی است و انتظار داشتیم که بازی اینطور پیش برود. برنامه ما جلوگیری از بازی‌سازی ایران بود تا بعد از آن برنامه خودمان را اجرا کنیم. بیشتر زمان مسابقه ایران کنترل توپ را داشت اما این مساله‌ای نبود چون انتظارش را داشتیم. ایران در نیمه اول شانس زیادی برای بازی کردن داشت. ما سعی کردیم مقابل بازی ایران دفاع کنیم و سد تیم ملی ایران را بشکنیم. لحظه‌ای که به گل رسیدیم، همه چیز در بازی عوض شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا قضاوت داور را مورد نقد قرار داد و گفت: داور مسابقه ورق بازی را برگرداندند و همه چیز را به تیم ایران داد. در واقع صحنه مشخص گل دوم ایران بود که باید به نفع ما خطا اعلام می‌شد اما توپ را به ایران داد. نظر من این است که با وجود برتری ایران در حفظ توپ، نتیجه عادلانه مساوی بود. برای بازیکنان ما سخت بود که جلوی بازیکنان ایران بازی کنند چون بازیکنان ایران سطح خیلی بالایی دارند. برای بازیکنانم مشکل است که جلوی چنین بازیکنانی بازی کنند.

انگین فیرات که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد گفت: خاطرات خوبی از حضور در ایران دارم و این را به کنیایی ها هم گفتم. امیدوارم ایران بتوان قهرمان آسیا شود.

ادامه دارد…

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا