سلامت

در شروع سال تحصیلی چه رژیمی را رعایت کنیم؟

در شروع سال تحصیلی چه رژیمی را رعایت کنیم؟

در شروع سال تحصیلی چه رژیمی را رعایت کنیم؟

Quel régime suivre à la rentrée ?

بازگشت به عادات غذایی خوب

اول از همه، بدانید که وزنی که در تعطیلات اضافه می کنید هنوز به طور کامل حل نشده است. بنابراین برای از بین بردن آنها مشکل زیادی نخواهید داشت. ایده این نیست که رژیم غذایی شدید بگیرید، بلکه باید عادات غذایی خود را پیدا کنید. به طور کلی، این بازگشت به حالت عادی به شما این امکان را می دهد که چند پوندی که شما را نگران می کند کم کنید.

مصرف شکر خود را محدود کنید

با بستنی، پنکیک، وافل، شیرینی، اسانس‌ها و کوکتل‌های الکلی که تابستان شما را مشخص کرده‌اند، کنار بگذارید! به ناچار فصل تابستان برای انواع ترک خوردن مساعد است و مصرف شکر ما در حال انفجار است. با این حال، هیچ چیز بدتر برای افزایش وزن وجود ندارد. به عبارت دیگر، اولین رفلکسی که برای کاهش وزن اتخاذ می کنید، کاهش شدید مصرف قند است. از غذاهای آماده و سایر کیک های صنعتی خودداری کنید. به منظور کنترل مقدار شکری که در آماده سازی خود می گذارید، تولیدات خانگی را ترجیح دهید. به همین ترتیب، به محض اینکه هوس شکر کردید، رفلکس را برای نوشیدن یک لیوان بزرگ آب مصرف کنید، این به طور کلی به رفع این هوس کمک می کند.

تمرین یک فعالیت بدنی

نه، رفت و برگشت بین صندلی و استخر ورزش نیست! بیکاری تعطیلات تابستانی کمکی به حفظ صف نمی کند. بنابراین ضروری است که به محض بازگشت به مدرسه به ورزش بازگردید تا کاهش وزن را تحریک کنید. در حقیقت، 80 درصد از نتایج شما نتیجه رژیم غذایی و 20 درصد از فعالیت ورزشی شما است. بنابراین، این دو مکمل و جدایی ناپذیر برای از دست دادن موفقیت آمیز پوندهای اضافه و حفظ وزن خود در طول زمان هستند.

ممنوعیت نیش زدن

خوردن خارج از وعده های غذایی عامل قابل توجهی در افزایش وزن است زیرا منجر به دریافت بیش از حد انرژی در بدن می شود. برای ممنوعیت تنقلات، خوردن کافی در طول وعده های غذایی ضروری است و به سبزیجات و پروتئین ها اهمیت می دهد. سیگنال سیری که تنها پس از 20 دقیقه توسط مغز ارسال می شود، غذا خوردن بدون مکان آرام، با هوشیاری کامل و صرف زمان برای خوب جویدن غذا ضروری است. از سوی دیگر، میان وعده های سالم مجاز هستند و حتی توصیه می شود انرژی دریافتی را در طول روز توزیع کنند و از هوس پرهیز کنند: بادام، میوه های خشک، دو مربع شکلات تلخ 90 درصد، یک میوه، یک ماست… ایده ها فراوان است!

اشتراک شوید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا مراقبت کنید. سلامتی شما!

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا