اخبار روز

دریا در استان بوشهر مواج می شود

دریا در استان بوشهر مواج می شود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دریا در استان بوشهر مواج می شود

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از اواخر وقت امروز و در ساعاتی از فردا، با عبور امواج ناپایدار جو، سرعت وزش بادهای شمالی به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت، بنابراین در این مدت ضمن افزایش ارتفاع موج دریا، احتمال نفوذ گردوخاک فرامنطقه‌ای به استان بوشهر و همچنین خیزش گردوخاک در مناطق مستعد، وجود دارد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین در این مدت با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش‌های پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط، عمدتاً نواحی شمالی استان بوشهر، دور از انتظار نیست.

وی گفت: برای ساعات آینده آسمان استان کمی ابری همراه با غبار محلی، از امشب به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد با احتمال گردوخاک و فردا در برخی نقاط بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، از امشب به‌تدریج ۱۶ تا ۴۴ و فردا گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر، از امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و از فردا در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا