ورزش

درخواست مربی هوادار قبل از بازی با پرسپولیس/میخواهیم میزبان باشیم

درخواست مربی هوادار قبل از بازی با پرسپولیس/میخواهیم میزبان باشیم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

درخواست مربی هوادار قبل از بازی با پرسپولیس/میخواهیم میزبان باشیم

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی هوادار برابر استقلال ملاثانی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازی خوبی را برابر استقلال ملاثانی انجام دادیم. گرمای هوا تا حدودی تاثیرگذار بود و یک مقدار کارمان را سخت کرده بود اما بچه‌های ما با انگیزه زیادی بازی کردند و با تغییراتی که صورت دادیم توانستیم به یک برد خوب برسیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: طبق قرعه به پرسپولیس خورده‌ایم و باید با این تیم یک بار دیگر روبرو شویم. درست است که ما در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدیم اما این بازی با آن دیدار شرایط متفاوتی دارد و ما کاملاً آن دیدار را به فراموشی سپرده‌ایم. با توجه به اینکه جایگاهمان در لیگ خوب است و نگران سقوط نیستیم سعی داریم تمرکزمان را کاملاً برای جام حذفی بگذاریم تا بتوانیم به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم.

مربی هوادار در خصوص میزبانی این تیم از پرسپولیس هم گفت: با توجه به شرایطی که بوجود آمده ما میزبان هستیم و می‌خواهیم از این میزبانی استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم تا بازی را در خانه انجام دهیم تا بتوانیم به هدفی که به دنبال آن هستیم دست پیدا کنیم.

عالمی در خصوص اتفاقات داوری و حساسیت مرحله نیمه نهایی جام حذفی یادآور شد: هیچ داوری نیست که اشتباه نکند و این مسئله طبیعی است. در اروپا هم داوران اشتباه می‌کنند و این سیستم VAR است که اشتباه آنها را تصحیح می‌کند. بحث داوری همیشه با جنجال بوده و ادامه هم خواهد داشت اما از کمیته داوران می‌خواهیم که برای این بازی‌های حساس سوت را به باتجربه‌ها بدهد تا داوران با تجربه از تجارب خود استفاده کرده و قضاوت خوبی داشته باشند.

مربی تیم هوادار در پاسخ به این پرسش که به اعتقاد شما کدام تیم به قهرمانی در جام حذفی خواهد رسید؟ گفت: ۴ تیم به دنبال قهرمانی هستند. هیچکدام نمی‌خواهند حذف شوند اما بالاخره دو تیم باید حذف شده و دو تیم به فینال بروند. پیش بینی قهرمان جام حذفی سخت است اما ما هم مثل سه تیم دیگر تلاش می‌کنیم تا به فینال راه پیدا کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا