اخبار روز

درخشش ایران اسلامی در عرصه « میدان و دیپلماسی»

درخشش ایران اسلامی در عرصه « میدان و دیپلماسی»

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

درخشش ایران اسلامی در عرصه « میدان و دیپلماسی»

به گزارش خبرنگار خالق، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری باشد به مناسبت‌های پیش روی اظهار داشت: وجود امامت همانند بارانی است از آن برکت می بارد و باید از چشمه جوشان غدیر و ولایت بهره گرفت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه همه ما باید علاقمند و عاشق امامان و ولایت باشیم، گفت: همه باید از امامت و ولایت تبعیت و پیروی کنیم نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت روز ملی صنایع دستی و فرش یادآور شد فرشی که از بهترین صنایع دستی خانواده‌های ایرانی به شمار می‌رود.

وی بابیان اینکه دشمنان میدان اصلی جنگ را میدان فرهنگی قرار دادند گفت: باید خود را برای جنگ در میدان فرهنگی آماده کنیم و متأسفانه شاهد آن هستیم که دشمنان برخی‌ها را به ناهنجاری و بی حجابی دعوت می‌کنند و ما مراتب انزجار خود را از ناهنجاری‌ها اعلام می‌کنیم و خواستار برخورد جدی با هنجارشکنان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به هفته محیط زیست خدمات فعالان این حوزه را گرامی داشت.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه کشاورزان استان به حوزه کشاورزی از جهاد کشاورزی و دست‌اندرکاران خواست تا در این زمینه تصمیمات بهتری بگیرند و مشکل کشاورزان را حل کنند

امام جمعه ساری با بیان اینکه این روزها شاهد درخشش بهتر در عرصه میدان و دیپلماسی هستیم و گفت: در میدان دفاعی تیم در روزهای گذشته موشک‌های پیشرفته خیبر، خرمشهر و فتاح رونمایی شده است.

آیت الله لائینی قدرت‌های زیادی را در حوزه میدانی که هست کردیم, گفت: در میدان سیاسی و دیپلماسی نیزه حوادث خوب خبرهای خوبی را شاهد هستیم بازگشایی سفارت عربستان و اظهار تمایل بسیاری از کشورها برای برقراری روابط دوستانه با ایران مایع این موضوع است.

وی با عنوان اینکه تلاش‌های صورت گرفته در حوزه میدان و دیپلماسی سبب می‌شود تا امنیت منطقه بومی سازی شود، گفت: کشورهای منطقه به این نتیجه رسیدند که شیطان و آمریکای جهانخوار قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به سفر مسئولان بلندپایه ازجمله رئیس قوه قضائیه و فرمانده ناجا به استان از تلاش‌های این مسئولان تقدیر کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا