ورزش

داوری:تلاشم عبور از فضای تلخ دوومیدانی است/ به المپیک فکر می‌کنیم

داوری:تلاشم عبور از فضای تلخ دوومیدانی است/ به المپیک فکر می‌کنیم

داوری:تلاشم عبور از فضای تلخ دوومیدانی است/ به المپیک فکر می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، در پی حواشی مسابقه دوی نیمه ماراتن در شهر شیراز که با واکنش وزارت ورزش و جوانان نیز همراه بود، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفا کرد و این کناره گیری مورد موافقت وزارت ورزش هم قرار گرفت. به دنبال این مسئله وزارت ورزش افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کرد.

داوری در سال ۱۳۹۰ هم مدتی به عنوان سرپرست و سپس چهار سال ریاست فدراسیون دوومیدانی را برعهده داشت و این برای دومین بار است که مسئولیت سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفته است با این تفاوت که فدراسیون دوومیدانی نسبت به یک دهه قبل دچار نقاط ضعف بسیاری شده است.

داوری پس از آن هم سرپرستی چند فدراسیون دیگر را نیز برعهده داشت و حالا باید دید پس از پایان دوره شش ماهه خود در دوومیدانی آیا قصد دارد باز هم مدیریت این فدراسیون را برعهده داشته باشد یا خیر؟

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه «آیا قصد دارید با توجه به مشکلات این رشته در انتخابات آن شرکت کنید؟»، گفت: فعلاً فکر و ذکر ما این است که چطور مسائل را جمع و جور کنیم.

وی افزود: یک سری استان‌هایی هستند که با سرپرست مدیریت می شوند و تعدادشان کم هم نیست و باید مجامع آنها برگزار شود. بعد از آن هم باید در این فرصت چهار ماهه تا بازی‌های آسیایی که زمان زیادی هم نیست تلاش کنیم تا به دوومیدانی کاران انگیزه بدهیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع این روزهای ما شرکت تیم بزرگسالان در تیرماه و در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند، جوانان در مسابقات قهرمانی آسیای کره جنوبی در خردادماه و بعد از آن حضور در بازی‌های آسیایی است. در کنار آن هم اهتمام جدی روی مسئله کسب ورودی‌های جهانی و سهمیه المپیک داریم.

داوری در پاسخ به تکرار سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه «با این تفاسیر شما به المپیک فکر می‌کنید و به انتخابات فکر نمی کنید؟»، گفت: به المپیک هم فکر می‌کنیم. اگر جامعه دوومیدانی علاقمند به همکاری بود به این مسئله هم فکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: فعلاً تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به دوومیدانی که مسئولین امیدی برای کسب مدال به آن ندارند کمک کنیم. دوومیدانی در سنوات گذشته بازی‌های آسیایی دست خالی از مسابقات برنگشته است. خیلی کار کار سختی است و برنامه ریزی می خواهد و زمان فشرده بوده و چهار ماه هم زمان زیادی برای آماده سازی بچه‌ها نیست. اما تلاش می‌کنیم تا دوومیدانی از این موقعیت عبور کرده و از این فضای تلخ رها شده و از این شرایط عدم کسب مدال عبور کرده و شرایط بهتر شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا