سلامت

داروی جایگزین، موثر در تسکین دردهای مربوط به فیبرومیالژیا

داروی جایگزین، موثر در تسکین دردهای مربوط به فیبرومیالژیا

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

داروی جایگزین، موثر در تسکین دردهای مربوط به فیبرومیالژیا

Les médecines douces, efficaces pour soulager les douleurs liées à la fibromyalgie

داروهای جایگزین در مبارزه با درد ناشی از فیبرومیالژیا بسیار موثر است. یک مطالعه آمریکایی پنج جایگزین طبیعی را که پزشکان ترجیح می دهند برجسته می کند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

داروی جایگزین برای کاهش درد

در فرانسه، دو میلیون فرانسوی از فیبرومیالژیا.این سندرم که با دردهای گسترده در سراسر بدن، کمردرد، آرتریت و میگرن مشخص می شود، برای افرادی که از آن رنج می برند بسیار ناتوان کننده است. در مواجهه با این بیماری مزمن، که علل دقیق آن هنوز کمی شناخته شده است، پزشکان گاهی در کمک به بیماران خود ناتوان هستند.

محققان از کلینیک مایو، در ایالات متحده، به تازگی با بررسی تمام مطالعات منتشر شده در مورد این موضوع بین سال های 1966 و 2016، پاسخی ارائه کرده است.آنها به این نتیجه رسیده اند که داروهای طبیعی اغلب برای درمان فیبرومیالژیا بسیار موثر هستند. /strong>

به سوی شناخت طب جایگزین در درمان فیبرومیالژیا؟

این مورد طب سوزنی است که به طور موثری درد کمر و زانو را تسکین می دهد. این طب جایگزین چینی همچنین به کاهش خستگی و اضطراب که مشخصه فیبرومیالژیا است کمک می کند. این مطالعه آمریکایی نشان می‌دهد که مدیتیشن ذهن آگاهی به «کاهش استرس و اختلالات خواب و همچنین کاهش شدت علائم کمک می‌کند».

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*آدرس ایمیل شما خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه حاوی پیشنهادات تجاری شخصی برای شما استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا