اخبار روز

خواسته‌های صنفی با سیاسی‌کاری به سرانجام نمی‌رسد

خواسته‌های صنفی با سیاسی‌کاری به سرانجام نمی‌رسد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

خواسته‌های صنفی با سیاسی‌کاری به سرانجام نمی‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار جمعی از معلمان شهرستان فردیس با تبریک هفته معلم اظهار کرد: وظیفه خودم می‌دانم که پاسخگوی انتقادات شما باشم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی بیان کرد: همانطور که تریبون نظام هستیم، تریبون شما هم هستیم، این انقلاب را مردم به اینجا رساندند، نگاه بنده به شما این است.

امام جمعه فردیس تصریح کرد: شما را دعوت کردم که فرهنگ‌سازی شود تا مشکلات خودمان را با همفکری خودمان حل کنیم، البته که فقط شنیدن حرف‌ها نیست، بلکه باید انتقادات شما را پیگیری کنم تا ثمره‌بخش باشد.

وی ادامه داد: شما مشاوران من هستید، خدای بالای سر شاهد است تمام تلاش خود را به کار بستم که فضای آموزشی شهرستان را گسترش دهم.

حسینی متذکر شد: شاهد بودید که به لطف خدا دانشگاه در شهرستان تأسیس شد، از شما می‌خواهم خواسته‌های خود را از چارچوب قانونی پیگیری کنیم تا برطرف شود، چراکه اگر با موضوعات سیاسی برخورد کنید به سرانجام نخواهد رسید.

گفتنی است در این نشست معلمان دغدغه‌های صنفی خود را مطرح کردند که مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به موارد مطرح شده، پاسخ داده و وعده رفع موارد مطروحه را دادند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا