اخبار روز

خنثی‌سازی توطئه رسانه‌ای دشمن با تمرکز بر مرجعیت رسانه‌ داخلی

خنثی‌سازی توطئه رسانه‌ای دشمن با تمرکز بر مرجعیت رسانه‌ داخلی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

خنثی‌سازی توطئه رسانه‌ای دشمن با تمرکز بر مرجعیت رسانه‌ داخلی

مهدی پارسا به در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات و با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در بیان دستاوردها و عملکرد دستگاه‌ها اظهار کرد: روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی برای تاکید بر نقش و جایگاه روابط عمومی در بیان دستاوردهای سازمان‌ها و نهادها در راستای امیدآفرینی و مقابله با جریان یاس‌آفرینی دشمن در میان افکار عمومی است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه مهم اطلاع‌رسانیِ درست و به‌هنگام، توسط مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌ها گفت: امروز به دلیل قرار گرفتن در عصر رسانه و جنگ‌شناختی، یکی از اصول اساسی که روابط‌عمومی دستگاه‌ها باید بر آن متمرکز شوند، برقراری ارتباط تخصصی و حرفه‌ای با رسانه‌ها برای انعکاس اخبار درست و بیان عملکرد دستگاه‌ها در راستای تنویر افکار عمومی و اطلاع مردم از عملکرد دستگاه‌ها است.

دشمن با تحریف واقعیات در صدد ناامیدی ملت است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه جهاد تبیین در عصری که دشمن با تحریف واقعیات درصدد ترویج و نهادینه کردن ناامیدی در بین آحاد ملت ایران است یک ضرورت قطعی و فوری است، افزود: ارتباط با کانون‌های خبری و انتقال پیام به اصحاب رسانه برای آگاه‌سازی مردم از اقدامات دستگاه‌ها، هسته اصلی فعالیت روابط عمومی‌ها است.

پارسا با تاکید بر اینکه روابط عمومی تنها یک نقش در سازمان نیست بلکه کلیدی‌ترین نقش را ایفا می‌کند، بیان کرد: روابط عمومی‌ها با به عنوان پیشانی بیان عملکرد دستگاه‌ها و دستاوردهای نظام با اطلاع رسانی به هنگام و تعامل سازنده با اصحاب رسانه در جهت انعکاس عملکردها در تقابل با جریان تحریف دشمن پیشتازی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان اصل برقراری ارتباط با رسانه را بستری مهم برای بیان عملکرد دستگاه‌ها و مسیر انتقال خردمندانه و تحول آفرینی رسانه‌ای در افکار عمومی دانست و تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها بدون ارتباط مناسب و مؤثر با رسانه‌های جمعی نمی‌توانند در تحقق اهداف خود موفق شوند، چرا که امروز وظیفه آگاهی بخشی بر عهده اصحاب رسانه، یعنی رزمندگان و افسران مقابله با جنگ شناختی است.

وی افزود: جهاد تبیین، بیان دستاوردها و ایجاد امید آفرینی با اطلاع‌رسانی به هنگام دستاوردها و عملکردهای سازمان‌ها و همچنین بیان منصفانه ضعف‌ها همراه با راهکار و پرهیز از سیاه‌نمایی در راستای تقابل با جریان تحریف و یاس آفرینی دشمن از تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب به اصحاب رسانه و متولیان امور اطلاع‌رسانی است.

تولید و انتشار خبر خوب توطئه دشمن را نقش بر آب می‌کند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه با تولید و انتشار خبر خوب و خبر امید توطئه دشمن مبنی بر ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه خنثی می‌شود، تصریح کرد: تولید و انتشار خبر خوب به معنای نادیده گرفتن ضعف‌ها نیست بلکه به معنی بیان دستاوردها همراه با بیان نقدهای منصفانه است تا با فعالیت رسانه‌ای درست در عصر جهاد تبیین، تحول آفرینی فرهنگی در دستور کار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت مرجعیت رسانه‌های داخلی در خنثی سازی توطئه دشمن در جنگ شناختی و ادراکی گفت: با بیان درست و به هنگام دستاوردها و تمرکز آحاد ملت به مرجعیت رسانه‌ای داخلی توطئه‌های شوم دشمن در جنگ ادراکی نقش بر آب و خنثی می‌شود لذا تعامل روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه بستر مهم خنثی‌سازی توطئه‌های رسانه‌ای و ادراکی دشمن در جنگ شناختی است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا