اخبار روز

خشم رژیم‌صهیونیستی از مشارکت «بشار اسد» در نشست سران اتحادیه عرب

خشم رژیم‌صهیونیستی از مشارکت «بشار اسد» در نشست سران اتحادیه عرب

خشم رژیم‌صهیونیستی از مشارکت «بشار اسد» در نشست سران اتحادیه عرب

به گزارش خبرگزاری خالق به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل در پیامی به جامعه جهانی اعلام کرده که بازگشت سوریه به اتحادیه عرب هرگز موجب توقف حملات به این کشور در صورت لزوم نخواهد شد.

این شبکه افزود که مقامات اسرائیلی گفته‌اند عملیات‌های رژیم صهیونیستی در چارچوب نبرد بین جنگ‌ها در سوریه ادامه خواهد داشت.

سی و دومین اجلاس سران عرب روز جمعه در شهر جده عربستان به ریاست محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برگزار شد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

پیش از آغاز این نشست، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از بشار اسد هنگام ورود به محل سالن برگزاری اجلاس استقبال گرمی به عمل آورد.

رئیس جمهور سوریه همچنین در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در جده عربستان، با امیر قطر و رئیس‎‌جمهور مصر دست داد و با نایب رئیس امارات متحده عربی نیز دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور سوریه در سخنرانی خود در سی و دومین نشست سران اتحادیه عرب در جده گفت: ما باید به دنبال عناوین اصلی باشیم که آینده ما را تهدید می‌کند و باعث بحران ما می‌شود، تا با پرداختن به نتایج، و نه علت‌ها، نسل‌های آینده را غرق نکنیم. ما با فرصتی تاریخی برای بازآرایی عربی با کمترین مداخله خارجی روبرو هستیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا