اقتصاد

خساپا لیدر مثبت بورس/ بانکی ها پشت سر هم سبز شدند

خساپا لیدر مثبت بورس/ بانکی ها پشت سر هم سبز شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش حداقلی ۸۵۸۰ واحدی به کار خود پایان داد، در آغاز معاملات امروز روند ریزش سنگین بوده و شاخص بیش از ۴۴ هزار واحد ریزش کرده بود. در اواسط معامله امروز نمادهای وبملت، خساپا، نوری با سبز شدن خود روند معاملات را تغییر دادند.

خساپا امروز لیدر بازار سرمایه در تغییر جهت به مثبت بوده و توانست وضعیت بازار را متعادل کند، پس از خساپا، وبملت، وتجارت و وبصادر تأثیر مثبت را از خود بر جای گذاشتند.

ارزش معاملات خرد باز هم به بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده و در عدد ۲۲۴۳۹ میلیارد تومان، آرام گرفت. تغییر مالکیت نقدینگی به حقوقی (خروج نقدینگی) ۱,۳۴۴ میلیارد تومان و خروج نقدینگی از صندوق‌های درآمد ثابت ۱۵۹ میلیارد تومان بوده که در ادامه افزایش خروج می‌توان به پرتقاضا شدن سهام در هفته آتی امید داشت.

۱۰۰ نماد به ارزش ۸۰۹ صف خرید و ۱۶۷ نماد به ارزش ۲۱۰۵ صف فروش بودند. ۱۳۷ نماد مثبت و ۲۵۴ نماد نیز منفی بودند.

بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۳,۷۹۹ میلیارد تومان (۱.۴ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های شیمیایی با ارزش معاملات ۱,۶۵۶ میلیارد تومان (۱ برابر میانگین هفتگی) و فلزات اساسی با ارزش معاملات ۱,۴۷۹ میلیارد تومان (۰.۹ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا