ورزش

خروجی «بی سرمربی» از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال!

خروجی «بی سرمربی» از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

خروجی «بی سرمربی» از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال!

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران عصر امروز در شهرستان چوار استان ایلام ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا تشکیل جلسه داد تا موضوعات مرتبط با این نهاد را مورد بررسی قرار دهد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قبل از شروع نشست یاد و خاطره شهدای فوتبال چوار را گرامی داشته و بر سر مزار آنها حاضر شدند.

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درحالی عصر امروز برگزار شد که مسائل مالی، امور مرتبط با استان‌ها و همچنین وضعیت داوری و امور حقوقی باشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

با این حال اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با توجه به موارد مرتبط با انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفتگویی با یکدیگر نداشتند. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که از سوی هیئت رئیسه مسئول مذاکره و تعیین سرمربی تیم ملی ایران است در نشست امروز خود حاضر نشد گزینه‌های مورد نظر داخلی و خارجی اش را مطرح کند که پیش از این عنوان کرده بود با توجه به تحریم‌های ارزی احتمال انتخاب سرمربی داخلی قوت گرفته است هنوز تصمیم نهایی در این باره نگرفته است تا اعضای هیئت رئیسه همچون اهالی فوتبال منتظر معرفی گزینه‌های مد نظر رئیس فدراسیون باشند.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال زمانی از شهرستان چوار برگشت که شرایط جوی حاکم در بسیاری از استان‌ها برفی است تا پرواز آنها به سمت تهران لغو گردد. از این رو تعدادی از اعضای هیئت رئیسه راهی ایلام و سپس کرمانشاه شدند تا با اتوبوس به تهران برگردند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا