اخبار روز

«خام فروشی و کاهش نقدینگی» موانع پیش روی معدن‌کاران کرمان

«خام فروشی و کاهش نقدینگی» موانع پیش روی معدن‌کاران کرمان

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

«خام فروشی و کاهش نقدینگی» موانع پیش روی معدن‌کاران کرمان

به گزارش خبرگزاری خالق، امیر حسن‌زاده در جلسه بررسی مشکلات فعالان معدنی شهرستان سیرجان که با حضور معاون معادن و فرآوری مواد معدنی وزیر صمت در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد، افزود: در حال حاضر یک مشکل اصلی برای معدن‌کاران، نبود ثبات قیمت و گران شدن روز به روز مواد اولیه مصرفی است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی اظهار داشت: باید به صورت تخصصی روی موضوع اکتشافات معدنی تمرکز کرد.

حسن‌زاده ادامه داد: امروزه در بخش معدن و فعالیت‌های مرتبط با آن برای فعالان حوزه معدن مشکلات و چالش‌های حل نشده فراوانی وجود دارد که اگر وزارت صمت بتواند حتی تعدادی از آنها را رفع کند، می‌توان گفت که خواسته معدنکاران را برآورده کرده و در حوزه معدن عملکرد خوبی داشته است.

در ادامه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از معادن مس منطقه بازدید کرد.‌

لزوم استفاده از تکنولوژی جدید و حرکت به سمت صنایع پایین دستی در حوزه معدن

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان همچنین در حاشیه بازدید از طرح‌های معدنی بردسیر بر استفاده از تکنولوژی جدید و حرکت به سمت صنایع پایین دستی و اکتشافات جدید به خصوص در حوزه مس تاکید کرد.

امیر حسن‌زاده بیان کرد: شرکت معدنی در آموزش و مهارت‌آموزی جوانان جهت تقویت حوزه نیروهای توانمند و اپراتور و حس امید در جامعه کمک کنند.

بنابراین گزارش همچنین از مرکز آموزش جهاد کشاورزی نیز بازدید شد و در خصوص راه اندازی مرکز تخصصی معدنی و ماشین آلات معدنی مذاکراتی صورت گرفت.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا