حمایت از آموزشگاه‌های رانندگی ویژه بانوان در اردبیل

حمایت از آموزشگاه‌های رانندگی ویژه بانوان در اردبیل

حمایت از آموزشگاه‌های رانندگی ویژه بانوان در اردبیل

سید حجت فتاحی در گفت‌و گو با خبرنگار خالق، اظهار کرد: نخستین آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان با نیت تکریم بانوان و کرامت‌بخشی به آنها با کادر تمام بانو راه‌اندازی شد تا ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر را به بانوان در این حوزه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: بانوان در حوزه رانندگی از مهارت و مراقبت‌های خاص برخوردار هستند و ما کمترین تلفات و تصادفات جرحی و فوتی را از سوی رانندگان بانو در استان شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه رانندگی، اولین آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در اردبیل راه‌اندازی شد و ما آمادگی داریم با استقبال این قشر توسعه آموزشگاه‌های ویژه بانوان را در بخش رانندگی شاهد و ناظر باشیم.

فتاحی افزود: قطعاً با ارزیابی دقیق فعالیت نخستین آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در صدد توسعه و راه‌اندازی فازهای بعدی این مجموعه خواهیم بود تا ارائه خدمات به بانوان به شکل تخصصی و با کادر مجرب بانوان انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص استان و ویژگی‌های خاص بانوان این استان در حفظ حجاب و عفاف و همچنین ضرورت همراهی مربیان بانو در عرصه رانندگی، این آموزشگاه راه‌اندازی شد تا به صورت ویژه برای بانوان ارائه خدمات کند.

فتاحی اضافه کرد: قطعاً بسیاری از خانواده‌ها به ویژه بانوان از این آموزشگاه‌های اختصاصی استقبال می‌کنند و انتظار می‌رود شرایط مطلوب‌تری را در افزایش توانمندی و مهارت‌آموزی بانوان شاهد باشیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: بررسی‌های ما در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که در بین تصادفات درون شهری فوتی، جرحی و خسارتی پایین‌ترین آمار مربوط به رانندگان بانو بوده که با احتیاط و عمل به قوانین سعی کردند کمترین تصادفات را به نام خود ثبت کنند.

منبع:مهر

خروج از نسخه موبایل