اخبار روز

حساسیت هفته‌های پایانی کم سابقه است/ استقلال امیدوار به دو جام

حساسیت هفته‌های پایانی کم سابقه است/ استقلال امیدوار به دو جام

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

حساسیت هفته‌های پایانی کم سابقه است/ استقلال امیدوار به دو جام

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص هفته های حساس پایانی لیگ و تساوی استقلال برابر نفت آبادان گفت: در هفته های پایانی لیگ حساسیت همچنان بالاست و به یاد ندارم در این چند سال گذشته چنین شرایطی در لیگ ما رخ دهد. با اینکه تنها دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده اما اتفاقات فوتبالی می تواند سه تیم را دستخوش تغییرات کلی کند و یک اشتباه باعث خواهد شد تا جابجایی های زیادی در بالای جدول رخ دهد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس حریف سرسختی برای استقلال خواهد بود. ربیعی سرمربی مس رفسنجان تیم خوبی در اختیار دارد. آنها منظم بازی می کنند و تلاش می کنند در شهر خود مقابل استقلال پیروز شده تا موقعیت شان را در جدول بهتر کنند. استقلال هم که هنوز امید به قهرمانی دارد می داند که برای تحقق آرزویش باید دو دیدار باقیمانده در لیگ برتر را با پیروزی به پایان برساند. بنابراین ساپینتو و بازیکنان این تیم باید آرامش و تمرکز داشته باشند تا بتوانند این دو دیدار حساس را با پیروزی به پایان برسانند.

یکه در مورد اشتباهات داوری در این فصل و اعتراض اکثر تیم های لیگ برتری گفت: متاسفانه بیشتر تیم های لیگ برتری از قضاوت های این فصل ناراضی بودند. حتی تیم هایی هم که برنده از زمین خارج می شدند نسبت به عملکرد داوری معترض بودند. یکی از تیم هایی که بیشتر از سایر تیم ها از داوری ضربه خورد استقلال خورد. آنها در همین چند بازی اخیر امتیازات زیادی را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادند. داوران کم تجربه، نبود سیستم VAR باعث شده تا هر هفته صدای اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم ها را بشنویم و باید امیدوار باشیم برای دو هفته پایانی لیگ که بازیهای حساسی در بالا و پایین جدول برای رسیدن به قهرمانی و فرار از سقوط برگزار خواهد شد داوران با تجربه سوت بزنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

وی در پایان و در خصوص مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم گفت: 4 تیم به دنبال رسیدن به قهرمانی هستند. استقلال می داند که در لیگ کارش سخت است. بنابراین باید برای جام حذفی برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد. البته هنوز آبی ها به کسب دو جام امیدوار هستند اما نباید تنها تمرکزشان بر روی لیگ برتر باشد و باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که آمادگی لازم را از هر لحاظ برای دیدار نیمه نهایی برابر نساجی قائمشهر داشته باشند تا بتوانند با پیروزی در این دیدار یک بار دیگر به فینال جام حذفی کشور راه پیدا کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا