ورزش

حرف «مورایس» عجیب بود/ سپاهان بابت کلمه «طفلک» شکایت کرد!

حرف «مورایس» عجیب بود/ سپاهان بابت کلمه «طفلک» شکایت کرد!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

حرف «مورایس» عجیب بود/ سپاهان بابت کلمه «طفلک» شکایت کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در خصوص برگزاری آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر برابر نساجی مازندران گفت: با توجه به گنجایش کم ورزشگاه وطنی، ۶ هزار بلیت می‌فروشند که ۱۰ درصد متعلق به پرسپولیس است یعنی ۶۰۰ بلیت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: آخرین شب لیگ است و قرار است جشن قهرمانی آنجا برگزار بشود ولی متاسفانه هواداران ما این فضا را هم ندارند که تیمشان را تشویق کنند. ما تقصیری نداریم و کاری از ما بر نمی‌آید.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: خواهش می‌کنم با توجه به اینکه گنجایش زیادی نیست، هواداران تا جایی که بلیت دارند بیایند تا خدایی ناکرده مشکلی پیش نیاید. صدها هزار نفر دوست دارند از نزدیک شاهد قهرمانی باشند ولی گنجایش استادیوم را در نظر بگیرند. ما میهمان هستیم و نقشی در برگزاری نداریم. خیلی از هواداران دنبال بلیت هستند و علاقه دارند در جشن قهرمانی باشند. ای کاش در یک فضایی برگزار می‌شد که این امکان برایمان بود. فرصتی را می‌گذاریم که جشنی را برگزار کنیم تا عده بیشتری حضور داشته باشند.

درویش همچنین با انتقاد از بعضی از باشگاه‌ها بابت دخالت در نتایج و امور سایر تیم‌ها گفت: در سه هفته گذشته کدام تیم‌ها راجع به بازی‌هایی که به آنها ارتباطی نداشت اظهارنظر کردند و گفتند فلان بازیکن برای فلان تیم بود و با یک خط کش محاسباتی گفتند فلان بازی این‌طور از آب در آمد؟

وی در واکنش به اینکه در هفته گذشته پاسخ ژوزه مورایس سرمربی سپاهان را داده بود، تاکید کرد: ما گفتیم این بنده خدا که اظهارنظر کرده، بازیکنی که ۱۵ سال پیش در تیم ما بوده است را نمی‌شناخت. چیزی گفت که عجیب و غریب بود. هواداران پرسپولیس یادشان رفته بود که مازیار زارع یک موقع در پرسپولیس بود. چطور او که چند ماه است به ایران آمده می‌دانست کدام بازیکن چند سال پیش بازی کرده و برای کدام بازی یادش رفته بود کفش قرمز بیاورد؟! این معقول است؟ حتماً یکی به این طفلک و بنده خدا گفته است. ایرادی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از او بعد از پیروزی مقابل گل گهر به خاطر اظهارنظر علیه مورایس گفت: خودم شنبه به کمیته اخلاق رفتم نه کمیته انضباطی. فقط یک ایراد گرفتند که چرا شما گفتی “مربی سپاهان طفلکی. ایشان بزرگ شده و سنش بالا رفته است. طفل زیر ۱۰ یا ۱۵ سال تلقی می‌شود. ” در شکایت همین نوشته شده است! ما گفتیم اصطلاح عام است و شاید در فرهنگ آنها نباشد و ترجمه لغوی اش اشتباه بشود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا