ورزش

جنگ نخ‌نمای استقلال و پرسپولیس قبل از دربی/ اتفاقی به سبک دهه ۶۰

جنگ نخ‌نمای استقلال و پرسپولیس قبل از دربی/ اتفاقی به سبک دهه ۶۰

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

جنگ نخ‌نمای استقلال و پرسپولیس قبل از دربی/ اتفاقی به سبک دهه ۶۰

به گزارش خبرنگار مهر، یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که پیروزی در این دیدار می تواند شانس تیم برنده برای رسیدن به قهرمانی را افزایش دهد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

به همین دلیل دیدار برگشت این دو تیم در لیگ بیست و دوم از اهمیت بالایی برخوردار شده است. حساسیت این بازی نزدیکان و عوامل دو باشگاه را برآن داشته تا به فکر بهتر کردن شرایط تیم شان برای رسیدن به پیروزی باشند.

در روزهای گذشته دو باشگاه با صدور بیانیه ها و اطلاعیه هایی رقیب را متهم به حاشیه سازی و تلاش برای برهم زدن آرامش تیم خود کرده است. ابتدا پرسپولیس با انتشار متنی با محوریت قرارداد گل محمدی به اتفاقاتی که علیه تیمش رخ داده اشاره و تاکید کرد که این جوسازی ها در آستانه دربی را پیش بینی می کرده است.

سه شنبه شب هم باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه کوتاهی در این مورد نوشت: « نتایج درخشان و مطلوب استقلال در هفته‌های اخیر و کسب پیروزی‌های پیاپی، باعث برهم ریختن آرامش مخالفان استقلال و تلاش برای حاشیه سازی شده و انتظار این را داریم که طی روزهای آینده نیز چنین مباحثی افزایش یابد.

البته که مجموعه باشگاه استقلال، اعضای محترم کادر فنی و بازیکنان ارزشمندمان، بدون توجه به اینگونه مسایل، در کمال تمرکز و آرامش به کار خود ادامه می‌دهند.

باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم و به خصوص رسانه ملی درخواست می‌کند از طرح مسایل و گمانه زنی‌های غیر واقعی و نادرست، خودداری کرده و صرفا به انتقال اخبار صحیح بپردازند.»

در شرایطی که علاقمندان به فوتبال و هواداران دو تیم انتظار دیدن فوتبالی جذاب و تماشایی را از دو تیم دارند، به نظر می رسد دو باشگاه قبل از دربی تمرکزشان را روی مسائل حاشیه ای گذاشته اند و فعلا می خواهند جنگ روانی را ببرند! اتفاقی که در دهه ۶۰ فوتبال ایران رخ می داد و طرفین سعی می کردند قبل از دربی یکدیگر را تخریب کنند و برای هم حاشیه درست کنند تا تمرکز تیم حریف را بگیرند و برنده شوند!

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا