اخبار روز

جلوگیری ازرشد نامتوازن شهری در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

جلوگیری ازرشد نامتوازن شهری در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

جلوگیری ازرشد نامتوازن شهری در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرنگار خالق، یوسف خدادادی پیش از ظهر سه شنبه در جمع شهرداران مناطق پنجگانه اردبیل، مدیران حقوقی شهرداری و دست اندرکاران ماده صد بر لزوم پی گیری اجرای هر چه سریع‌تر احکام ماده صد شهرداری تأکید و اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خطیر دستگاه قضائی استان نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در سازمان‌ها و ادارات است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی با رصد اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها با هرگونه سهل انگاری و یا عدم اجرای قانون قاطعانه و بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد می‌کند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه هر چند اقدامات شهرداری در امر اجرای احکام ماده صد در طی سالیان اخیر رضایت بخش بوده ولی متأسفانه عملکرد مسئولان شهرداری در سال‌های گذشته موجب انباشت بسیاری از پرونده‌ها در اجرای احکام ماده صد شهرداری شده و این امر به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

خدادادی تصریح کرد: بنابراین می‌طلبد تا مسئولان شهرداری با اتخاذ روش‌ها و بر نامه‌ها و با رعایت قوانین و مقررات نسبت به تعیین تکلیف و مختومه کردن پرونده‌های اجرای احکام اقدامات عاجلی داشته باشند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: ساخت سازهای غیرمجاز به ویژه گسترش حاشیه نشینی و رشد افقی شهر بسترگاه بسیاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و نیز سبب برهم خوردن سیمای شهری است.

خدادادی افزود: باید در امر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات جدی تری مدنظر باشد و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف سریعاً برحسب گزارش مهندس ناظر تشکیل پرونده شده و پس از صدور حکم تخلف واحد اجرای احکام ماده صد شهرداری مکلف است بدون هیچ مسامحه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اجرای احکام صادر شده اقدام کند.

در این جلسه محمود صفری شهردار اردبیل با ارائه گزارشی از وضعیت پرونده‌های اجرای احکام ماده صد شهرداری از پی گیری، حمایت و ارائه راهکارهای دستگاه قضائی در بحث نحوه مدیریت و تعیین تکلیف پرونده‌های اجرای احکام ماده صد، به ویژه از پیشنهادهای عملی یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری استان قدردانی کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا