اخبار روز

جشنواره «نواهای رضوی» می‌تواند در سطح بین‌المللی اثرگذار باشد

جشنواره «نواهای رضوی» می‌تواند در سطح بین‌المللی اثرگذار باشد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

جشنواره «نواهای رضوی» می‌تواند در سطح بین‌المللی اثرگذار باشد

مجید اخشابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری جشنواره «آواها و نواهای رضوی» اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و هنری با رعایت ملاحظات مربوطه باید در سطح وسیع صورت پذیرد چرا که می‌توان ابزار هنر را در جهت بهبود و اصلاح جامعه و حتی تحکیم وحدت مسلمانان جوامع اسلامی استفاده کرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: اگر از دل این جشنواره‌ها الگوی صحیح و مناسبی به‌وجود بیاید، چنین جشنواره‌هایی می‌توانند آثار مشترک و مفیدی را در حوزه وحدت کشورهای جهان اسلام رقم بزنند.

این خواننده مطرح تصریح کرد: اگر قرار باشد ارتباطی با کشورهای جهان اسلام برقرار شود، مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر می‌تواند پیوند دهنده این کشورها باشد؛ ما می‌توانیم از تجربیات فرهنگی و هنری و البته کریدورهای فرهنگی استفاده کنیم.

اخشابی راجع‌به اجرا در حوزه ترویج فرهنگ رضوی و سیره حضرت امام رضا (ع) نیز گفت: طبیعتاً این رویکرد از لحاظ معنوی موردعلاقه و استقبال غالب هنرمندان بوده و لااقل برای بنده به‌عنوان یک هنرمند عرصه موسیقی، اجرا برای دلدادگان امام‌رضا (ع) به گونه‌ای حس میزبانی دارد.

وی ضمن ابراز ارادتش به ساحت ثامن‌الحجج (ع)، ادامه داد: بنده در جایگاه یک خواننده هرگونه اقدام فرهنگی و هنری در خدمت به این ساحت مقدس و ترویج فرهنگ رضوی را شایسته تقدیر می‌دانم و چنین اجراهایی برای هنرمندی مثلِ بنده نیز افتخار بوده و امیدوارم حمایت‌های لازم از عرصه هنر در زمینه بسط فرهنگ و معارف رضوی صورت گیرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا