اخبار روز

جابجایی یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری

جابجایی یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

جابجایی یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حاجی صفری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی سال گذشته یک میلیون و ۹۳۹ هزار و ۶۰۵ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان جا به جا شده‌اند، افزود: مسافرین جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ به میزان ۴۷ درصد رشد داشته است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران است، اظهار کرد: بیشترین سهم جابجایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان طبس و کمترین سهم جابجایی مسافر مربوط به شهرستان درمیان بوده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۴۸۴ راننده در بخش مسافر استان شاغل هستند، افزود: ۲۶۸ دستگاه سواری کرایه، ۲۰۸ دستگاه مینی‌بوس و۲۷۹ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران را انجام می‌دهند.

صفری بیان کرد: در راستای ارتقا سطح خدمات به مسافرین، علاوه بر نظارت‌های لازم بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی در محل پایانه‌های مسافری و در طول محورهای مواصلاتی استان، بررسی وضعیت عملکرد شرکت‌ها، رانندگان و ناوگان از طریق سامانه‌های کاربردی از جمله داپ، صورت وضعیت آنلاین و کارت هوشمند در دستور کار بوده و تخلفات مشاهده شده نیز به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع می‌شود.

حاجی صفری در ادامه به راه اندازی سامانه لیست انتظار مسافرین به منظور تسهیل در رزرو و اخذ بلیت خبر داد و گفت: راه اندازی اپلیکیشن درب به درب شرکت‌های سواری کرایه عمومی برون شهری از دیگر برنامه‌های شاخص بخش حمل و نقل مسافری عمومی برون شهری بوده که در مرحله انعقاد قرارداد است و بزودی اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفرها در استان خواهد بود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا