ورزش

تیم امید در انتظار تعیین تکلیف بزرگ/ همه جوان می‌شوند جز امیدها

تیم امید در انتظار تعیین تکلیف بزرگ/ همه جوان می‌شوند جز امیدها

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تیم امید در انتظار تعیین تکلیف بزرگ/ همه جوان می‌شوند جز امیدها

به گزارش خبرنگار مهر، جلسات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی جلسات متوالی برگزار می‌کند که همچنان چالش انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید پابرجا است. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همچنان برای مدیریت تیم امید قصد توافقی همه جانبه با کمیته ملی المپیک دارد تا بتواند بودجه لازم را از این نهاد گرفته و برای هر اردو از آن استفاده کند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

از این رو رئیس فدراسیون فوتبال در ماه‌های پایانی سال گذشته تصمیم گرفت حبیب کاشانی را با نظ مثبت محمود خسروی وفا به عنوان مدیر تیم امید انتخاب کند اما عضو شورای شهر تهران مدیریت یکپارچه و همه جانبه را از تاج خواستار شد که هنوز منتج به نتیجه نشده است.

چالش‌های مدیریتی فدراسیون فوتبال برای تیم امید در حالی ادامه دارد که زیر ۲۳ ساله‌های فوتبال ایران باید خود را برای مسابقاتی که از ۱۳ شهریورماه در قاره آسیا آغاز می‌شود آماده کنند اما هنوز هیچ خبری از انتخاب سرمربی و بازیکنان منتخبش نیست.

تیم فوتبال امید ایران در حالی روزهای بی خبری و پر ابهامی را پشت سر می‌گذارد که رقیبان آسیایی‌اش نظیر استرالیا، ژاپن، قطر و عربستان سعودی به عنوان بخشی از آماده سازی خود برای مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال آسیا قطر ۲۰۲۴ در تورنمنت «موریس رولو» در اوایل تیرماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مهدی تاج قصد دارد پس از نشست مشترک با رئیس کمیته ملی المپیک درباره سرنوشت تیم امید تصمیم‌گیری کند. حال باید دید تیمی که معمولاً با مربیان داخلی و تأثیرگذار جوان نتایج نسبتاً خوب با بازیکن سازی خوب داشته‌اند بار دیگر در اختیار نسل جدید مربیان فوتبال ایران قرار می‌گیرد یا تجربه تلخ با مربیان قدیمی که سال‌هاست خانه نشین بوده‌اند و ناگهان سر از تیم‌های ملی رده پایه پیدا کردند تکرار می‌شود.

محرم نوید کیا سرمربی فصل گذشته سپاهان اصفهان، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین که تیمش را در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داده است جدی‌ترین گزینه‌هایی هستند که اسامی آنها در بین مسئولان فدراسیون دهان به دهان می‌چرخد اما همه چیز به جلسه تاج با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا