ورزش

توصیه مدیرعامل استقلال به زننده گل قهرمانی/ در دربی هم گلزنی کن!

مدیر عامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام از گلزن این تیم خواست درخشش خود را به دربی و دیدار با پرسپولیس بکشاند.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

به گزارش خبرنگار خالق، تیم فوتبال استقلال در دیدار سوپرجام ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موفق شد با یک گل نساجی را شکست داده و عنوان قهرمانی این فصل سوپرجام را از آن خود کند و تنها گل آبی پوشان را در این دیدار ارسلان مطهری به ثمر رساند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مطهری که برای دومین بار در این فصل در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار می گرفت، پس از پاس گل ۳ امتیازی که در دیدار قبلی مقابل هوادار به محمد محبی داد، در این بازی حساس هم تک گل پیروزی بخش و قهرمانی استقلال را زد تا مشخص شود در صورتی که مورد اعتماد مربی قرار داشته باشد، توانایی های زیادی دارد.

پس از این بازی علی فتح الله زاد مدیرعامل آبی پوشان که از عملکرد مطهری رضایت داشت لحظاتی با وی همکلام شد. فتح الله زاده علاوه بر اینکه شخصاً به مطهری تبریک گفت و بابت گلی که زده بود ابراز شادمانی کرد، از او خواست تا با همین انگیزه به تلاش خود ادامه دهد و وحقش را در زمین بگیرد. مدیر عامل آبی پوشان همچنین گفت؛ «باید این درخشش را به دربی بکشانی و در آن بازی مهم هم برای تیمت گلزنی کنی».

مطهری علاوه بر گل حساسی که در این بازی به ثمر رساند، بازی خوبی هم ارائه داد و یکی دو بار دیگر هم می توانست برای تیمش گلزنی کند که هر بار به دلیل بدشانسی ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار خالق، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس بعد از پایان جام جهانی قطر برگزار می شود.

 

 

منبع:حبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا