ورزش

تهدید مدیرعامل نساجی به لغو بازی و واکنش معاون باشگاه پرسپولیس

تهدید مدیرعامل نساجی به لغو بازی و واکنش معاون باشگاه پرسپولیس

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تهدید مدیرعامل نساجی به لغو بازی و واکنش معاون باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای حساس هفته سی ام و پایانی لیگ برتر امروز تیم پرسپولیس در قائمشهر میهمان تیم نساجی است. در فاصله نزدیک به دو ساعت مانده به این مسابقه و در پی حضور تماشاگران پرسپولیس روی سکوها بیش از ظرفیت تعیین شده (۶۰۰ نفر)، مدیرعامل باشگاه نساجی تهدید کرد که تیمش را به همین دلیل به زمین مسابقه نمی‌فرستد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ایزد سیف الله پور در این خصوص به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه وطنی گفت: سه ساعت به بازی مانده جایگاه CIP ما را به پرسپولیس داده‌اند. اگر اینها اینجا بنشینند میهمانان استان ما بیرون می‌مانند و بازی برگزار نمی‌شود.

وی افزود: جایگاه پرسپولیس ۱۰ درصد ورزشگاه است. اینجا، جایگاه میهمان است. آقای رفعتی (ناظر مسابقه) می‌گوید یگان ویژه اینها را فرستاده داخل استادیوم. به ما ربطی ندارد.

مدیرعامل نساجی خاطرنشان کرد: هنوز سکوی ما پر نشده است که تماشاگر پرسپولیس وارد زمین شده است.

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس هم که در ورزشگاه حضور داشت، گفت: مدیر تیم به جلسه هماهنگی قبل از بازی رفته است. طبیعتاً در هر بازی یکسری جابجایی امکانپذیر است. با محدودیت ورزشگاه وطنی، این یک چیز طبیعی بود.

وی در واکنش به تهدید مدیرعامل نساجی و بازی نکردن مقابل پرسپولیس گفت: این نظر ایشان است. من هم احترام می‌گذارم. تدابیر خودشان است. ما هم میهمان هستیم و به ما ارتباطی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله پور همچنین هنگامی که با محمد محمدی روبرو شد، گفت: جایگاه شما آنجاست. اینجا جایگاه ماست. نمی‌گذارم تیمم وارد زمین بشود. برایم مهم نیست. نمی‌شود اینجا پرسپولیس بنشیند. این عدالت نیست. اینجا بلیتی نیست و کارت دعوتی است. اینجا CIP کارت دعوتی بوده است.

مدیرعامل نساجی ادامه داد: من مخلص محمدی هستم. تماشاگر من در شهر خودش بیرون است. به دوستان گفتم. تیم را وارد زمین نمی‌فرستم. عدالت نیست. اینجا را باید خالی کنند. خالی نکنند نمی آیم (تیم را به زمین نمی‌فرستم)! به رفعتی هم گفته‌ام اینجا ساعت ۱۳:۵۰ پر شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا