اخبار روز

تمرینات تیم ملی بوکس برای شرکت در مسابقات جهانی در سطح مطلوب است

تمرینات تیم ملی بوکس برای شرکت در مسابقات جهانی در سطح مطلوب است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تمرینات تیم ملی بوکس برای شرکت در مسابقات جهانی در سطح مطلوب است

میثم قشلاقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نزدیک ترین مسابقات پیش رو، مسابقات قهرمانی بوکس جهان است که از ۱۱ الی ۲۴ اردیبهشت ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ملی پوش بوکس خراسان شمالی در خصوص مصدومیت خود از ناحیه کتف، گفت: با تمریناتی که در این مدت زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی داشتم، مصدومیت بهبود یافته و تمرینات فیزیوتراپی هم مؤثر واقع شد؛ ولی همچنان شرایط مانند سابق نیست.

وی در خصوص تمرین‌های تیم ملی افزود: اردوها بسیار عالی زیر نظر استاد نوردی که تجربه بالایی در این زمینه دارند، برگزار می‌شود.

قشلاقی تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم خوش رنگ ترین مدال را در رقابت‌های جهانی کسب کنم.

این ورزشکار ملی پوش در خصوص حمایت مسئولان استانی، گفت: به ورزشکاری که در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند باید کمک‌های زیادی انجام شود؛ یک ورزشکار باید به فکر تمرین باشد نه اینکه درگیر مسائل مالی باشد.

وی افزود: تهیه مکمل، البسه ورزشی، تغذیه و … ابتدایی‌ترین مسائلی است که برای یک ورزشکار حرفه‌ای باید فراهم شود تا بتواند نتیجه بگیرد که اکنون حمایتی در این حوزه‌ها نیست.

قشلاقی در خصوص ورود به بوکس حرفه‌ای، بیان داشت: هنوز در بوکس آماتور به پیشرفت خیلی زیادی نرسیدم اما کسب مدال جهانی، بازی‌های آسیایی و المپیک مهم‌تر از ورود به بوکس حرفه‌ای است.

وی افزود: اگر روی سکوی قهرمانی جهان رفتم مدالم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا