ورزش

تمام فوتبال آسیا را کامل می شناسم/فقط نساجی!

تمام فوتبال آسیا را کامل می شناسم/فقط نساجی!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تمام فوتبال آسیا را کامل می شناسم/فقط نساجی!

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس اینارخوز هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه اولین حضورش در تمرین این تیم به خبرنگاران گفت: تقریباً تمام فوتبال آسیا را می‌شناسم و می دانم ایران فوتبال خوبی دارد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

او درباره شناخت خود از نساجی تاکید کرد: این تیم بهترین آکادمی را در ایران دارد. تیم امید باشگاه قهرمان ایران شده و تیم ۱۹ سال هم نایب قهرمان شده است. نساجی تیم خیلی خوبی در ایران است. نباید به گذشته فکر کنیم چون گذشته است و به آینده نگاه می‌کنیم. کاملاً آماده برای این موضوع هستیم.

سرمربی نساجی درباره تفاوت بازیکنان و ساختار باشگاه با کشورهای عربی تصریح کرد: بازیکنان ایرانی فیزیکی تر هستند. ذهن آماده‌تری دارند. ایرانی‌ها فوتبالیست‌های حرفه‌ای هستند که از خودشان مراقبت می‌کنند و حرفه‌ای کار می‌کنند. داستان بلند و بزرگی در مورد فوتبال ایران داریم. بازیکنان زیادی از ایران در اروپا بازی می‌کنند. بازیکنان ایرانی خیلی بیشتر از بازیکنان عربی در اروپا حضور دارند. فوتبال یک بازی همگانی است و همیشه این را گفته‌ام. هر تیمی می‌تواند از هر تیم دیگری بالاتر باشد. ممکن است یک تیم اروپایی مقابل یک تیم آسیایی بازنده شود.

وی با اشاره به سوابق خود در فوتبال آسیا یادآور شد: ۴ سال در خاورمیانه بوده‌ام و در پنج تیم مربیگری کرده‌ام. در تیم‌های عربی کار کرده‌ام تیم‌های خوبی بوده‌اند و مطمئنم که می‌توانیم راه خوبی را در پیش بگیریم و اطمینان و اعتماد به نفس داریم که تیم خیلی خوبی داشته باشیم.

هرناندز درباره تفکرات فنی خود تاکید کرد: می‌خواهم برنده شوم. مهم برنده شدن است. باید تلاش بیشتری کنیم و اعتماد به نفس داشته باشد و برنده شویم و راه را برای بردن هموار می‌کنیم تا بهترین کارمان را نشان بدهیم.

او با اشار: به موفقیت‌های پاکو خمز در تراکتور به عنوان یک هموطن اسپانیایی درباره سایر مربیان خارجی گفت: خمز خیلی کار کرده و آدم با شخصیتی است. او کارهایش عالی بوده و بهترین است. هر مربی کار و شرایط و وظایف خودش را دارد. قرار نیست تمام مربیان اسپانیایی یک تفکر داشته باشند.. مثلاً من زمان بیشتری در خاورمیانه کار کرده‌ام تا اسپانیا طرز فکر من با مربی که ۲۰ سال در اسپانیا کار کرده متفاوت است.

هرناندز در پایان درباره علاقه اش به یکی از دو باشگاه رئال یا بارسلونا گفت: تیم من نساجی است. من همه تیم‌ها را دوست دارم، اما مربی فقط در تیمی که مربیگری کار می‌کند وابسته است. تیم مورد علاقه‌ای ندارم ولی دوست دارم تمام بازی‌های آنها را ببینم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا