اخبار روز

تعریض محور گردشگری خلخال – اسالم

تعریض محور گردشگری خلخال – اسالم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تعریض محور گردشگری خلخال – اسالم

به گزارش خبرنگار مهر، میر غنی نظری شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از عملیات تعریض و بهسازی محور خلخال به اسالم اظهار کرد: این مسیر مابین استان‌های اردبیل و گیلان قرار گرفته و یکی از محورها و مسیرهای ورود گردشگران است که باید با تلاش راهداری تعریض، بهسازی و عملیات روکش آسفالت آن به انجام برسد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی تصریح کرد: این مسیر ارتباطی هم برای اهالی استان اردبیل و هم استان همجوار گیلان بسیار مهم و با اهمیت است و اکثر ورودی گردشگران از استان گیلان و بالعکس را به اردبیل از طریق محور خلخال به اسالم شاهد هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی قرار شد ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض این مسیر اختصاص پیدا کند که بخشی از آن تأمین اعتبار شده و با پیگیری‌هایی که انجام می‌دهیم، مابقی اعتبارات نیز در فصل کاری جذب خواهد شد.

نظری طول این مسیر را ۱۲ کیلومتر عنوان کرد و افزود: پنج کیلومتر این مسیر در محدوده راهداری استان اردبیل قرار دارد و مابقی مسیر نیز در محدوده استان گیلان است که امیدواریم با تلاش راهداران به استان هر چه سریع‌تر تعریض این جاده انجام شده و وضعیت مطلوبی را در تردد ایمن این محور مواصلاتی شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این مسیر بلوار حاج قاسم سلیمانی نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند که انتظار می‌رود با نصب پایه‌های بتنی، فلزی و اصلاح روشنایی در این مسیر و ورودی‌های آن شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جنوب استان شهرستان‌های خلخال و کوثر راهداری فعالیت‌های خوب بهسازی، روکش آسفالت، تعریض و نگهداری راه‌ها را با ارتقای کیفیت تردد در پیش گرفته که امیدواریم در فصل کاری بخش عظیمی از این پروژه‌های شهری، روستایی و مسیرهای اصلی به اتمام برسد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا