اخبار روز

تشویق و ترغیب مردم به جوانی جمعیت نیازمند تبلیغات است

تشویق و ترغیب مردم به جوانی جمعیت نیازمند تبلیغات است

تشویق و ترغیب مردم به جوانی جمعیت نیازمند تبلیغات است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد راستینه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: پیگیری‌های مستمر مسئولین حوزه سلامت طی یکسال اخیر، وضعیت بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری را بهبود بخشیده است.

وی از پیگیری‌های مداوم و فعالیت‌های اخیر در جذب تجهیزات تخصصی درمانی و ارتقا سطح خدمات حوزه سلامت در چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد و گفت: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در جهت تسهیل امور، همراه و همگام مسئولین استانی است.

راستینه با گرامیداشت هفته ملی جمعیت، از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد قدردانی کرد و افزود: بر اساس گزارش معاونت بهداشتی دانشگاه و مرکز بهداشت استان، فعالیت‌های صورت گرفته همچون راه اندازی سایت جبهه جمعیت و قرارگاه استانی جوانی جمعیت در راستای تحقق سیاست‌های کلی جمعیت قابل تقدیر است.

راستینه بر اطلاع رسانی درخصوص مشوقات جوانی جمعیت، فرهنگسازی و اقناع افکار عمومی تاکید کرد و افزود: تشویق و ترغیب مردم به جوانی جمعیت نیازمند تبلیغات جدی و گسترده است.

وی در ادامه شغل پزشکی را یک ارزش در راستای کمک به هم نوع عنوان کرد و گفت: تقویت باورهای اعتقادی و تفهیم سوگندنامه مقدس بقراط برای دانشجویان فارغ التحصیل بیش از پیش ضرورت دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا