سلامت

تست خروپف ما را انجام دهید تا درمان مورد نیاز برای خواب راحت را بیابید

از اینکه توسط یک خروپف بیدار نگه داشته می شوید بیمار هستید؟ یا از خروپف خود خسته شده اید؟ از این راهنما برای پیدا کردن علت خروپف استفاده کنید - و سپس درمان مناسب را برای توقف آن پیدا کنید

آیا همیشه توسط یک خروپف کننده بیدار نگه داشته می شوید؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دریافت درمان مناسب خروپف به این معنی است که هر دوی شما می توانید با مشکلات خواب خداحافظی کنیدو دوباره به یک خواب خوب شبانه سلام – و تست خروپف ما به شما کمک می کند تشخیص دهید چه چیزی برای شما مناسب است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

دلایل مختلفی برای خروپف وجود دارد – کلیدی که باعث می شود شریک زندگی تان خروپف نکند یا خودتان را متوقف کنید، می تواند این باشد که علت خروپف را پیدا کنید و محصول مناسب را تهیه کنید.

این می تواند به شما راه حلی بدهد که چگونه در نهایت راهی برای توقف خروپف پیدا کنید!

برای آزمایش‌های مربوط به خروپف‌های زبان، خروپف‌های چند عاملی یا بال زدن کام به خواندن ادامه دهید!

تست خروپف تنفس دهانی

دهان خود را باز کنید و صدای خروپف ایجاد کنید. حالا دهان خود را ببندید و سعی کنید همان صدا را ایجاد کنید. اگر شما فقط می توانید با دهان باز خروپف کنید، پس شما یک “دهان تنفس” هستید. این شمایید؟ محافظ دهان یا اسپری بینی را امتحان کنید.

تست خروپف زبان

زبان خود را تا جایی که می خواهید بیرون بیاورید و بین دندان های خود بگیرید. حالا سعی کنید صدای خروپف ایجاد کنید. اگر صدای خروپف با زبان شما در این حالت رو به جلو کاهش می یابد، احتمالاً شما همان چیزی هستید که به عنوان “خروپف پایه زبان” شناخته می شود. این شمایید؟ محافظ دهان خروپف را امتحان کنید.

تست خروپف بینی

با نگاه کردن به آینه، کناره یک سوراخ بینی را فشار دهید تا آن را ببندید. با دهان بسته، از سوراخ دیگر بینی خود نفس بکشید. اگر سوراخ بینی تمایل به جمع شدن دارد، سعی کنید آن را با انتهای تمیز یک چوب کبریت باز کنید. اگر با باز بودن سوراخ بینی تنفس راحت تر است، گشادکننده های بینی ممکن است مشکل خروپف شما را حل کنند. هر دو سوراخ بینی را آزمایش کنید. این شمایید؟ گشاد کننده بینی یا نوارهای بینی را امتحان کنید.

اکنون با دهان بسته سعی کنید از طریق بینی نفس بکشید. اگر نمی توانید به خوبی از طریق بینی نفس بکشید، ممکن است از گرفتگی بینی ناشی از آلرژی رنج ببرید. ممکن است بخواهید دلایل زیر را در نظر بگیرید: بالش و ملافه های پر، موهای حیوانات خانگی، کنه گرد و غبار خانگی، رینیت آلرژیک، آلرژی های فصلی، عطرها و اسپری های بدن، پاک کننده های خانگی مانند سفید کننده. این شمایید؟ اسپری دهان و بینی را امتحان کنید.

تست خروپف فلوتر کام

اگر هیچ یک از این تست ها کمکی نکرد، ممکن است کام نرم شما لرزان باشد. “فلاتر کام” ارتعاش کام نرم و کام است. این اغلب در افراد خروپف کننده با وزن طبیعی ایجاد می شود. این شمایید؟ اسپری دهان و بینی را امتحان کنید که برای سفت کردن بافت کام نرم یا نوارهایی طراحی شده است تا دهان شما را بسته نگه دارد.

تست خروپف چند عاملی

ممکن است متوجه شوید که در بیش از یکی از این دسته بندی های خروپف قرار می گیرید. در این صورت احتمالاً خروپف شما از چندین ناحیه سرچشمه می گیرد. برای مثال، ممکن است هم از فلاتر کام و هم از خروپف پایه زبان رنج ببرید. این شمایید؟ محافظ دهان و اسپری دهان و بینی را امتحان کنید.

هنوز نمی دانید چرا خروپف می کنید؟

همچنین ممکن است از آپنه خواب رنج ببرید – یعنی زمانی که ماهیچه های گلو بیش از حد شل می شوند و راه های هوایی شما را مسدود می کنند. این شما را مجبور می کند که از خواب بیدار شوید تا دوباره نفس بکشید – و همچنین باعث خروپف می شود.

عوامل سبک زندگی نیز می توانند باعث خروپف شوند – مواردی مانند اضافه وزن، نوشیدن مقدار زیادی الکل و غیره.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا