ورزش

ترسی که استقلال به جان پرسپولیس انداخت/ سرخپوشان مار گزیده شدند!

ترسی که استقلال به جان پرسپولیس انداخت/ سرخپوشان مار گزیده شدند!

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ترسی که استقلال به جان پرسپولیس انداخت/ سرخپوشان مار گزیده شدند!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نواقص پرونده مرتبط با مجوز حرفه‌ای سازی خود از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اقدام به حل و فصل آنها کرد اما ممکن است در انتهای کار مشکلاتی برای این باشگاه ایجاد شود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

این باشگاه طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر پرداخت بدهی‌های خارجی در راستای شفافیت امور حقوقی خود نیز اقدام کرد تا بتواند تمام موارد لازم را رعایت کرده و مجوز حرفه‌ای سازی را پس از یک سال تعلیق و حذف از لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد.

باشگاه پرسپولیس در حالی تمام مدارک اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال برای دریافت مجوز حرفه‌ای سازی را تهیه و ارسال کرده است که رقیب دیرینه‌اش نتوانست از پس آن برآید.

مشکلات اقتصادی باشگاه استقلال برای پرداخت طلب آندره استراماچونی سرمربی پیشین این تیم باعث شد تا تراز مالی این باشگاه برای ارائه به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای منفی شده و با نقص گسترده مالی در پرونده جهت دریافت مجوز روبرو شود و علی فتح الله زاده با فشار گسترده هواداران استقلال ناچار به استعفا شود.

همین موضوع حساسیت دوباره رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به همراه داشته است تا او بار دیگر پیگیر مسائل مرتبط با صدور مجوز حرفه ای شود.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس تمام پرونده‌های مالی مرتبط با گذشته را که AFC در جریان آن قرار گرفته را پرداخت کرده است. همچنین هیچکدام از پرونده‌های مالی پرسپولیس در فیفا و دادگاه عالی ورزش باز نیست تا پرسپولیسی‌ها از این لحاظ نیز مشکل نداشته باشند اما سابقه فصل گذشته این باشگاه و حساسیت AFC روی امور حقوقی باشگاه همچون مالکیت و اساسنامه آن می‌تواند بار دیگر حسابرس‌های مالی و حقوقی AFC را برای اعطای مجوز حرفه ای سازی دچار تردید کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در نامه‌ای رسمی از فدراسیون فوتبال ایران خواست تا تمام موارد مبهم این دو باشگاه را مشخص کرده و برای آنها ارسال کند.

حال باید دید آیا AFC این بار مشکلی برای بازگرداندن مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا پیدا خواهد کرد یا اینکه سرخپوشان بدون استرس راهی مهم‌ترین رقابت‌های باشگاهی قاره کهن خواهند شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا