اخبار روز

تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویشی عصر چهارشنبه در هفتمین اجلاس استانی نماز در بوشهر اظهار داشت: ما در دانشگاه فرهنگیان نسبت به برپایی نماز، اقامه آن و اعتقادات دینی اهتمام ویژه داریم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به تأکیدات بسیار مقام معظم رهبری در مورد دانشگاه فرهنگیان گفت: مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان را دانشگاه راهبردی و آینده نظام معرفی کرده اند.

درویشی با بیان اینکه در این راستا در دانشگاه فرهنگیان برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرایی شده یا در حال انجام است، بیان داشت: پس از روی کار آمدن دولت مردمی ایران قوی و حضور دکتر صحرایی به عنوان ریاست دانشگاه، اهتمام بسیار ویژه ای به بحث اقامه نماز و نماز جماعت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بیشترین هجمه‌های دشمن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ما زمانی است که توجه به بحث نماز، معنویت و مسائل دینی بیشتر می‌شود؛ چرا که نماز و فرهنگ نماز کارساز و راهگشاست.

درویشی اضافه کرد: اگر به حوزه‌های مختلف نگاه کنیم می‌بینیم که در مسائل اقتصادی، اجتماعی و … اگر به نماز و فرهنگ آن توجه کنیم قطعاً برکات و نتایج مثبت آن را خواهیم دید.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در پردیس‌های این دانشگاه پرداخت و متذکر شد: در پردیس‌های این دانشگاه سه نمازخانه داریم که آنها را تجهیز کرده ایم و استان پیشگام در حوزه برگزاری دوره معارف نماز در سطح دانشگاه‌های فرهنگیان استان‌های کشور هستیم.

تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

درویشی تاکید کرد: ما این دوره مهم و تأثیرگذار را برای همه ورودی‌های دانشگاه برگزار کرده یا خواهیم کرد و در سال گذشته برای ورودی‌های ۱۴۰۰ دانشگاه این دوره را با حضور سه تن از اساتید کشوری و دو تن از اساتید هم استانی برگزار کردیم.

درویشی در ادامه تصریح کرد: در هفته آینده و روزهای ۴ و ۵ خردادماه نیز ورودی‌های برای ورودی‌های ۹۸ دوره تخصصی معارف نماز تحت عنوان طرح معراج برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: در حوزه نماز در این دانشگاه جلسات مختلفی در سطح هیأت رئیسه، دفتر نهاد مقام رهبری دانشگاه، اساتید هیأت علمی و … برگزار کرده ایم و این حوزه را مورد تحلیل، ارزیابی و آسیب شناسی قرار داده ایم که نتایج بسیار خوبی نیز در بر داشته است.

وی ابراز داشت: این دانشگاه برای امسال برنامه‌های متنوعی را در حوزه نماز مد نظر دارد و از آنجا که می‌خواهیم معلم طراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم باید روی مسئله نماز تمرکز و کارهای خوبی انجام دهیم تا بتوانیم خروجی بسیار خوبی داشته باشیم.

تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در حوزه نماز از ابتدای سال گذشته تا امروز بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی و نشست انجام شده و امیدواریم که بتوانیم هرچه بیشتر در راستای اهداف عالیه دانشگاه با انجام این برنامه‌ها گام برداریم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا