اخبار روز

ترامپ: رئیس جمهوری فاسدتر از بایدن در تاریخ آمریکا وجود ندارد

ترامپ: رئیس جمهوری فاسدتر از بایدن در تاریخ آمریکا وجود ندارد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

ترامپ: رئیس جمهوری فاسدتر از بایدن در تاریخ آمریکا وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری خالق به نقل از الجزیره، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنانی که در ایالت جورجیا داشت، به اقدامات و اتهامات قضائی علیه خودش پاسخ داد و گفت: «تحت تعقیب هستم زیرا در برابر مخالفانم و کسانی که به دنبال سو استفاده از قدرت هستند، ایستاده‌ام.»

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ترامپ همچنین گفت: «بایدن در تلاش است من را به عنوان رقیب سیاسی اصلی خود زندانی کند تا در انتخابات با من روبرو نشود.»

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: «الان در کشور ما همه چیز بد است، تورم بالاست و اتهامات آنها علیه من وحشتناک است، اما خوبی این وضعیت این است که تعداد آرای من را افزایش می‌دهد.»

ترامپ در ادامه با تاکید بر اینکه دموکرات‌ها و جو بایدن را شکست خواهیم داد، گفت: «مطمئنم که اگر ببازم، آنها مرا تعقیب نمی‌کنند و کاری به من نخواهند داشت.» ترامپ با انتقادت تند علیه رئیس جمهور آمریکا گفت: «هرگز رئیس جمهور فاسدتر از بایدن در تاریخ آمریکا وجود نداشته است.»

به گفته ترامپ، دشمنان کشور ما در داخل خطرناک‌تر از دشمنان ما در خارج هستند.

دونالد ترامپ همچنین رقیب خود، یعنی جو بایدن را به باد انتقاد گرفت و گفت: «آنچه بایدن در اسناد محرمانه انجام داده مشمول قانون جاسوسی است و صدها مورد از آنها را در جاهای مختلف نگه داشته و نمی‌خواهد آنها را بازگرداند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا همچنین درباره رأی دادگاه علیه او گفت: «کیفرخواست جعلی است و هیچ اشاره‌ای به قانون سوابق ریاست جمهوری ندارد زیرا آنها می‌خواهند از قانون جاسوسی علیه من استفاده کنند.»

در حال حاضر، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا با ۳۷ مورد اتهام شاما نگهداری اسنادی مرتبط با امنیت ملی کشورش مواجه شده است.

بر اساس اعلام این رسانه، دادگاه اعلام کرد که ترامپ به ۳۷ مورد از جمله داشتن اسناد طبقه بندی شده مرتبط با امنیت ملی، مانع‌تراشی در اجرای عدالت و طرح بیانیه‌های نادرست متهم شده است.

اتهامات ترامپ مشمول محکومیت تا ۲۰ سال زندان بر اساس «سنگین ترین» موارد اتهامی است.

پیشتر ترامپ در صفحه خود در شبکه اجتماعی تروث نوشته بود که «دولت فاسد بایدن» به وکلای او اطلاع داده که در ارتباط با نگهداری اسناد محرمانه متهم شده، سه شنبه آینده باید در میامی حاضر شود.

او گفته بود: هرگز فکر نمی‌کردم با یک رئیس جمهور پیشین آمریکا چنین برخوردی شود. این در حالی است که بایدن ۱۸۵۰ جعبه از این اسناد را در نقاط مختلف آمریکا، از جمله در پارکینگ خانه خود در ایالت دلاور، بدون هیچ امنیتی نگهداری می‌کند.

در همین ارتباط، سی ان ان و شبکه ای بی سی هم گزارش داده بودند که حداقل هفت مورد اتهام علیه رئیس جمهور سابق تنظیم شده است.

وزارت دادگستری آمریکا هنوز جزئیات این کیفرخواست را به صورت دقیق منتشر نکرده است.

دونالد ترامپ در ماه آوریل اولین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا شد که علیه او اعلام جرم می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا