اخبار روز

تخصیص ۷۸ درصد اعتبارات طرح‌های مصوب دولت در فارس

تخصیص ۷۸ درصد اعتبارات طرح‌های مصوب دولت در فارس

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تخصیص ۷۸ درصد اعتبارات طرح‌های مصوب دولت در فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با بررسی ۱۱۲ مصوبه اجرایی دور اول سفر هیئت دولت به استان فارس گفت: مجموع اعتبارات ریالی مصوب شده در سفر شش هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان اعتبار و شش هزار و ۳۰۸ میلیارد تومان تسهیلات بود که از این میزان تاکنون مبلغ پنج هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان معادل ۷۸ درصد اعتبارات تخصیص یافته و مبلغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات معادل ۲۰۴ درصد مصوبه دولت، به این استان تعلق گرفته است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

استاندار فارس با اشاره به سرعت اجرای تعهدات دولت گفت: از مجموع ۱۱۲ مصوبه تاکنون ۶۷ مصوبه، پایان یافته و یا بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: ۳۲ مصوبه دولت به دلایل فنی و اجرایی در مدت چند سال اجرا می‌شود که این بخش، ۲۸ درصد مصوبات دولت در استان فارس را شامل می‌شود.

محمد هادی ایمانیه گفت: اجرای ۷ مصوبه دولت نیز به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات لازم، نبود طرح متناسب یا رعایت نکردن الزامات و مقدمات قانونی آغاز نشده است که دستگاه‌های اجرایی استان همچنان پیگیر رفع نواقص آن هستند.

وی ادامه داد: در اجرای ۵ مصوبه نیز از برنامه زمانبندی عقب هستیم که در کمیته پیگیری مصوبات سفر در حال پیگیری اجرایی شدن و رفع موانع آن هستیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا