اخبار روز

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بروجرد

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بروجرد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بروجرد

به گزارش خبرنگار خالق، سرهنگ مسلم مویدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حکم تخریب شش مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه «گلدشت» شهرستان بروجرد اجرا شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی گفت: این حکم با دستور دادستان شهرستان و در اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با همکاری مدیر جهاد کشاورزی، رئیس و پرسنل یگان حفاظت امور اراضی و با همکاری نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان، افزود: با اجرای این حکم، چهار هزار متر مربع از اراضی کشاورزی و باغی به حالت اولیه بازگردانده شد.

سرهنگ مسلم مویدی، افزود: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود و از کشاورزان درخواست می‌شود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز و امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه ساخت‌وساز در اراضی کشاورزی را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی و یا تماس با شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا