اخبار روز

تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در خوزستان در دستور کار باشد

تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در خوزستان در دستور کار باشد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در خوزستان در دستور کار باشد

به گزارش خبرنگار خالق، علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه در نشست شورای مسکن خوزستان اظهار کرد: سهم خوزستان از ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۲۸۰ هزار واحد است که باید در مدت چهار سال ساخته شوند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی حوزه زمین و مسکن در خوزستان باید برای تأمین اراضی مورد نیاز اقدام فوری را در دستور کار قرار دهند، یادآور شد: از بانک‌های استان انتظار می‌رود که با همه توان در زمینه طرح ملی نهضت مسکن همکاری کنند تا بخشی از دغدغه مردم رفع شود.

استاندار خوزستان با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه‌های مختلف گفت: اقداماتی که برای رفع تکلیف توسط مدیران و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود، هیچ نفعی برای استان و مردم ندارد؛ بنابراین مسئولان چنین دستگاه‌هایی برای اصلاح این رویه اشتباه تلاش کنند.

حسینی محراب افزود: در صورتی که کم کاری‌های این مسئولان جبران نشود و همچنان رویه رفع تکلیف از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی ادامه یابد با مدیران این دستگاه‌ها در چارچوب قانون برخورد و به مردم معرفی می‌شود.

استاندار خوزستان با ابراز گله‌مندی از وضعیت آسفالت در استان افزود: مردم از این وضعیت آسفالت در نقاط مختلف ناراضی هستند که برای افزایش کیفیت در این حوزه باید نظارت‌های دقیقی اعمال شود.

وی بر اجرای پروژه‌های ساخت و تعمیر مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تاکید کرد و ادامه داد: مدیران مربوطه باید مسئولان دستگاه‌های مختلف استان را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن پای کار بیاورند.

استاندار خوزستان به ضرورت تأمین مصالح با قیمت مناسب تاکید کرد و افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای تأمین مصالح بیشتر در استان تلاش کند و لازم است نمایشگاهی با حضور فعالان و تولیدکنندگان مصالح برگزار کند.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه شرایط تولید و تأمین مصالح ساختمانی در خوزستان باید بهبود یابد، گفت: مصالح ساختمانی با قیمت مناسب باید در دسترس مردم قرار بگیرد.

حسینی محراب ضمن تاکید بر همراهی بانک‌های خوزستان در ساخت و ساز مسکن در استان ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مکلف است که مشکلات تعاونی‌های مسکن را بررسی و رفع کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا