اخبار روز

بیمه کارگران ساختمانی در شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده است

بیمه کارگران ساختمانی در شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بیمه کارگران ساختمانی در شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قادری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: بنده طرح بیمه کارگران ساختمانی را تهیه کردم و این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس با تغییراتی مواجه شد و ما خواستیم ابرو را درست کنیم، چشم را هم کور کردیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی توضیح داد: بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده و اگر این روند ادامه یابد کل سازه‌ها متوقف خواهد شد. قبلاً حق بیمه مطابق با قیمت منطقه تعیین می‌شد اما الان اینگونه نیست و باید زودتر فکری کنیم چرا که اگر این رویه ادامه یابد ساخت بسیاری از ساختمان‌ها متوقف خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار ما آن است در این زمینه در جلسه سران قوا تدبیری اتخاذ شود یا در قالب یک طرح دو فوریتی اصلاحات لازم در قانون بیمه کارگران ساختمانی اعمال شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: این طرح با پیشنهاد شما به صحن مجلس آمد، با این حال امروز و پیش از آغاز صحن مجلس این موضوع را بررسی کردیم و حتماً پیگیری خواهد شد که یا در مجلس اصلاح شود یا در آئین نامه آن یکسری اصلاحات انجام شود تا این مشکل مرتفع شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا