ورزش

بیرانوند باید یک تیم قدرتمند در دل پرسپولیس باشد

بیرانوند باید یک تیم قدرتمند در دل پرسپولیس باشد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بیرانوند باید یک تیم قدرتمند در دل پرسپولیس باشد

محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد تیم‌های مدعی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: فوتبال باشگاهی ایران تحت تأثیر عملکرد تیم ملی ایران قرار گرفته است تا در چند سال اخیر شاهد اهمیت استراتژی دفاعی برای قهرمانی باشیم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: وقتی یک تیم می‌خواهد در مسیر قهرمانی و ثبات در لیگ برتر قدم بردارد ابتدا به فکر حل مشکل گل خوردن است. همین موضوع باعث اهمیت نقش دروازه‌بان در افکار یک تیم شده است.

مربی پیشین دروازه بانه‌ای پرسپولیس تاکید کرد: بهترین دروازه‌بانان حال حاضر لیگ برتر برای سه تیم اصلی قهرمانی است. پرسپولیس، استقلال و سپاهان اصفهان با استفاده از همین تدبیر دنبال حل مشکلات فنی خود هستند. طبیعی است رقابت بین این تیم‌ها هم افزایش یابد.

سیدی ضمن بررسی عملکرد دروازه بان های پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند همچنان فاصله فنی بسیار زیادی با سایر رقیبانش دارد. بیرانوند مدیریت خط دفاعی را به بهترین شکل انجام می‌دهد تا همین موضوع باعث ثبت بیشترین کلین شیت برای خود و تیمش شود.

بیرانوند باید یک تیم قدرتمند در دل پرسپولیس باشد

احمد گوهری (سمت راست) که در غیاب بیرانوند در بازی گذشته پرسپولیس درون دروازه بود

وی در خصوص حضور احمد گوهری به عنوان گلر دوم گفت: چند سالی است بیرانوند را با هیچ دروازه‌بان دیگری نمی‌توان مقایسه کرد. طبیعی است گوهری یا هر دروازه‌بان دیگری نیمکت نشین محض پرسپولیس شود.

مربی پیشین دروازه بانه‌ای پرسپولیس تاکید کرد: بیرانوند به پختگی کامل فنی رسیده است اما حالا وقتش شده تا برای پیشرفت فردی و تیمی روی روان خود بیشتر کار کند. اخراج یک دروازه‌بان بحران تمام قد برای یک تیم می‌شود. بیرانوند نباید خیلی راحت کارت زرد و قرمز بگیرد.

سیدی درباره این موضوع خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس کاذب می‌تواند برای بیرانوند تبدیل به یک بحران جدی شود. او حالا به تنهایی باید یک تیم قدرتمند در دل پرسپولیس باشد نه اینکه همه را تحت تأثیر اشتباهات فردی اش قرار دهد.

او در پایان راجع به عملکرد سایر دروازه بانه‌ای لیگ برتر نظیر سیدحسین حسینی و پیام نیازمند گفت: آنها جزو بهترین‌های لیگ برتر و تیم‌های خودشان هستند. اتفاق مهمتری که باید در باشگاه‌ها بیافتد پرورش نسل بعدی گلرهاست. نباید دچار فقر دروازه‌بان در ایران شویم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا