اخبار روز

به هرگونه اقدام تروریستی دشمن صهیونیستی پاسخی سخت می‌دهیم

به هرگونه اقدام تروریستی دشمن صهیونیستی پاسخی سخت می‌دهیم

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

به هرگونه اقدام تروریستی دشمن صهیونیستی پاسخی سخت می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «زیاد النخاله»، دبیرکل جهاد اسلامی در جشنواره انتقام آزادگان در سخنانی با هشدار به اشغالگران صهیونیستی گفت: «تاکید می‌کنیم که توهمات دشمن صهیونیستی در برابر ثبات و پایداری ملت فلسطین نقش بر آب خواهد شد و ما برای این هدف لحظه‌ای از جانفشانی دست نخواهیم کشید و شهدای فلسطین همان کسانی هستند که بهترین راهکار را برای برقراری موازنه رعب و وحشت با دشمن تا بنِ دندان مسلح صهیونیستی در پیش گرفتند.»

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین همچنین در ادامه افزود: «در نبرد انتقام آزادگان موفق به حفظ وحدت ملت فلسطین شدیم و به رغم اینکه مجاهدانی گرانقدر و خانواده‌هایی را از دست دادیم، مقاومت کردیم و به مبارزه ادامه دادیم.»

به گفته زیاد النخاله، به دشمن ثابت کردیم که برای ورود به نبردهای متوالی برای دفاع از ملت خود آمادگی کامل داریم و اجازه ندادیم که دشمن صهیونیستی بدون اینکه بهایی پس بدهد، علیه ملت فلسطین دست به جنایت بزند.

النخاله همچنین بار دیگر به اشغالگران هشدار داد و گفت: «به هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی پاسخی سخت و واضح خواهیم داد و تل آویو و دیگر شهرهای اشغالی در تیررس موشک‌های ما خواهد بود.»

پیشتر نیز، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با حضور در مراسمی که از سوی جنبش جهاد اسلامی به مناسبت نبرد «انتقام آزادگان» در بیروت برگزار شده بود، شهادت شماری از فرماندهان جهاد اسلامی و غیرنظامیان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و در سخنان خود اظهار داشته بود: «نبرد ما در دو جبهه جریان داشت؛ جبهه میدانی و جبهه سیاسی. مبارزان ما با سربلندی از پس امتحان در جبهه میدانی برآمدند و در جبهه سیاسی نیز با موفقیت عمل کردیم. این ما بودیم که چارچوب توافق آتش بس و معادله‌ای قوی را به دشمن تحمیل کردیم.»

زیاد نخاله با اشاره به این‌که خون شهدا، باعث این موفقیت و تحمیل این معادله به دشمن صهیونیستی شد، تصریح کرد: این توافق، توافقی بی‌سابقه بود. این، جنبش جهاد اسلامی بود که این توافق‌نامه را رقم زد.

وی افزود: «شهدا، نقشه راه شکوه و عظمت ملت فلسطین را ترسم می‌کنند. ملت ما در این نبرد، با خواست خود و خواست تمامی نیروهای مقاومت به مبارزه پرداخت.»

دبیر کل جهاد اسلامی ادامه داد: «قهرمانان این نبرد، در امتداد راهی پر رهرو به درازای ده‌ها سال مبارزه، جام شهادت را سر کشیدند. وحدت و یکپارچگی ما، ضامن اساسی پایداری و ثبات در راه آزادی فلسطین است.»

هفته گذشته نیز، پس از اعلام آتش بس در فلسطین، «زیاد النخاله»، دبیرکل نهضت جهاد اسلامی در سخنانی گفت: «ما بسیاری از برادران عزیزمان را از دست داده‌ایم و با سربلندی با آن‌ها وداع می‌کنیم. مردمی که رهبرانشان، شهدای قیام باشند، هرگز شکست نخواهند خورد.»

نخاله با اشاره به اهداف صهیونیست‌ها از به راه انداختن جنگ تاکید کرد: «آنها می‌خواستند ما را در خون ما غرق کنند، ما را ساکت کنند و با ذلت جان ما را بخرند، بنابراین مجاهدان و مردم دلیر فلسطین ما از گردان‌های قدس روبه‌روی آن‌ها ایستادند.»

دبیرکل جهاد اسلامی ادامه داد: «این مقامت ارزشش را داشت و بسیار بیشتر ارزشمند بود، زیرا همه شهرهای دشمن زیر برد موشکی گردان‌های قدس و مقاومت فلسطین قرار گرفت.»

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا