اخبار روز

بهسازی و تعریض فاز دوم جاده کنجانچم – مهران آغاز شد

بهسازی و تعریض فاز دوم جاده کنجانچم – مهران آغاز شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

بهسازی و تعریض فاز دوم جاده کنجانچم – مهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدزاهدین چشمه خاور با اشاره به اینکه در فاز دوم عملیات خاکبرداری و ترانشهبری بخشی از مسیر بطول سه کیلومتر بصورت امانی با حجم تقریبی ۴۰ هزار مترمکعب در حال انجام است، اظهار کرد: بخش دیگری از این پروژه با حجم عملیات خاکی بیش از ۲۰۰ هزار متر مکعب توسط پیمانکار با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: این پروژه بمنظور تسهیل در تردد زوار و رفع گره‌های ترافیکی محدوده کنجانچم اجرا می‌شود، سال گذشته و در فاز نخست یک دستکاه پل با دهانه ۴۵ متر و تعریض و بهسازی مسیر بطول پنج کیلومتر شامل عملیات کوه بری، بیس و اسفالت انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: با تکمیل این پروژه تسهیل در تردد زوار و کاهش حوادث جاده‌ای به شکل چشمگیری احصا خواهد شد.

چشمه خاور ادامه داد: همچنین پروژه تعریض و بهسازی پل‌های کیلومتر ۴۲ محور مهران به دهلران با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اجراست.

وی اضافه کرد: مقطع مذکور دارای قوس‌های قائم و افقی بوده که بعنوان یکی از نقاط پر حادثه شهرستان با حضور کارشناسان سازمان راهداری و اداره کل شناسایی و اکنون در ۲ فاز شامل عملیات خاکی و بهسازی، تعریض پل‌ها در حال انجام است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا