ورزش

بعضی مربیان دنبال تحریک حریف هستند/ منتظرم این مسائل تمام شود!

بعضی مربیان دنبال تحریک حریف هستند/ منتظرم این مسائل تمام شود!

بعضی مربیان دنبال تحریک حریف هستند/ منتظرم این مسائل تمام شود!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود، امروز دوشنبه و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس تهران آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. مهدی قایدی (۱۱) و صالح حردانی (۸۴) برای استقلال گل زدند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از این بازی با انتقاد از رفتارهای سرمربی و مربیان پیکان گفت: منتظرم این مسائل تمام بشود. بعضی از مربیان وقتی عقب می‌افتند، دنبال بهانه‌ای هستند تا تیم حریف را تحریک کنند. بعضی از آنها تمرکز ندارند و به نیمکت تیم حریف احترام نمی‌گذارند.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: انها نمی‌خواهند به تیمشان کمک کنند. این تصاویر که در پرتغال منتشر می‌شود، از من می‌پرسند. هر بازی کارت زرد و قرمز به من می‌دهند و این خیلی بد است. بازیکنان با استعدادی در ایران دارید. می‌توانیم با داور صحبت کنیم، اما نمی‌توانیم به سمت دیگری برویم. این کار قابل باور نیست. این فوتبال مقررات و قوانین زیادی می‌خواهد برای اینگونه رفتارها. امیدوارم فدراسیون فوتبال قوانین سختگیرانه بگذارد و جریمه هم بکند.

سرمربی استقلال ادامه داد: ممکن است مربی حریف بگوید در مسابقه قبل هم ۱۴ – ۱۵ موقعیت گل داشتیم آنها (استقلال) دو سه تا ولی آنها لایق برد بودند. امروز هم می‌آید و می‌گوید آنها لایق برد بودند. من به این حرف‌ها و افرادی که به استقلال احترام نمی‌گذارند عادت کرده‌ام. برای من فرقی نمی‌کند که مقابل پرسپولیس بازی کنم یا مقابل هوادار، چون سعی می‌کنم بهترین عملکرد را ارائه بدهم. تیم را همیشه یکسان آماده می‌کنم. احترام زیادی به ما نگذاشته‌اند و ما در جبهه‌های زیادی می‌جنگیم.

ساپینتو تاکید کرد: یک تیم مستعد داریم که روحیه خیلی خوبی دارد. فوتبال مستقیم بازی نمی‌کنیم. تیم‌هایی که بازیکن جوان دارند همیشه می‌جنگند و بازی برابر آنها راحت نیست. در زمان مناسب، نتیجه خوبی می‌گیریم، بازی را کنترل می‌کنیم. ما از حریف برتری نفری داشتیم و بازی را عادلانه بردیم. به تیمم تبریک می گویم برای یک روحیه خیلی خوب و برد عالی.

ساپینتو درباره دلیل تعویض سیلوا مدافع برزیلی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم بازیکن را برای بازی بعد از دست بدهم. به سیلوا اعتماد داشتم و ترجیح دادم ریسک نکنم. او مصدوم بود و گفت حتی اگر بخواهید من در زمین می مانم. ما بازیکنان زیادی از دست می‌دهیم و نیاز داریم که همه را داشته باشیم.

سرمربی استقلال در واکنش به اتفاقات و حاشیه‌های کنار زمین اظهار کرد: باید جلوی اینها را بگیرند. به تنهایی نمی‌توانم جلوی این اتفاقات را بگیرم. فدراسیون باید قوانین بگذارد. برای آینده فوتبال ایران باید این مسائل را حل کنند.

ساپینتو تاکید کرد: یک رفتار انسانی و نرمال نبود. باید همیشه نتیجه را قبول کنیم چه وقتی برنده‌ایم و چه زمانی که بازنده هستیم.

سرمربی استقلال درباره شرایط خوب استقلال در هفته‌های اخیر و اینکه آیا به این تیم امید دارد؟ یادآور شد: هم قبلاً به استقلال امیدوار بودم هم الان. فقط صحبت نمی‌کنم. وقتی چیزی را می گویم یعنی به آن ایمان دارم.

ساپینتو درباره متحول شدن عملکرد مهدی قایدی و روند خوب او با گلزنی هایش گفت: داریم روی آن کار می‌کنیم. بعضی از بازی‌ها هم بوده که صحنه‌هایی خلق کرده و نتوانسته گل بزند ولی موقعیت ایجاد می‌کنیم. قایدی هم وقتی آمد، به آن سطح مدنظر نرسیده بود ولی الان دارد به کیفیت قبلی خود می‌رسد. او خوب تصمیم می‌گیرد و تیم هم به این تصمیمات نیاز دارد. نه تنها قایدی بلکه سایر بازیکنان هم خوب کار می‌کنند. در مسیر خوبی هستیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا